commentaar op de scheids

• tablal

ik geloof nu dat de weerbaarheid training die zuidholland gaat geven onder gesneeuwd wordt

als iemand die alleen nog thuis fluit bij roda of hercules iets gaat vertellen dan heeft het voor mij geen waarde meer

nee iets kan je leren van mensen met veel ervaring

maar niet van een thuis fluiter met vroeger was alles beter

ik zal ook naar de bond door geven dat ik nu niet kom naar die avond

• moaningmhyrtle

quote : 'nee iets kan je leren van mensen met veel ervaring

maar niet van een thuis fluiter met vroeger was alles beter'

tablal, is dit persoonlijk bedoelt of zo???????

pas als je weet wie ik ben en mij dus persoonlijk kent, ja dan mag je oordelen, maar dit is wel heel kort door de bocht hoor.

• tablal

dat is het probleem hier maak je eogen dan bekend

is wel zo eerlijk

voor mij is het niet zo moeilijk ik heb net naar de bond door gegeven dat ik niet komt bij roda

• moaningmhyrtle

stuur me maar een persoonlijk bericht, dan antwoord ik je wel

• tat

Heeft er al een zitting plaats gevonden en wat is de uitspraak

• fluiter

Nog steeds niets bekend, gaat zeker in de doofpot gedouwd worden, want het laat lang op zich wachten

• Gerrit Spilt

Ik zou, als voorzitter van de afdeling MN, graag weten om welke wedstrijd dit gaat als het en wedstrijd is waar een team uit de afdeling MN bij betrokken is. U kunt mij mailen via: gerrit@polderhandbal.nl

• tat

Met verbazing lees ik nog steeds niks over de uitslag van het onderzoek/strafzaak

Fluiter schrijft het zal wel in de doofpot gaan.

Indien dit het geval denk ik dat wij als scheidsrechter korps in Nederland moeten besluiten om een scheidsrechter vrije zondag te houden

Het is voor mij onaanvaardbaar dat scheidsrechters op de mannier bejegend worden.

En vervolgens staan we er niet vreemd van te kijken dat het NHV opzoek is wellicht om te schikken of erger zelfs nog het in de doofpot zou willen doen.

Het is überhaupt all krankzinnig dat strafzaken niet binnen veertien dagen afgehandeld

worden.

• 2voor12

Tja, Prokop van hypobank, was gestraft. Scheidsrechters gaven geen strafworp dus Metz de dupe, en als je connecties hebt bij de EHF wordt het allemaal wat minder Club boete vrij, Prokop een boete wat voor hem peanuts is, van mij mag hij een veelvoud aan haiti geven en over een jaar mag deze heer weer langs het veld staan om de volgende doldrieste overtreding te maken. Dat is dan de Top, joh handbal is zo'n kleine sport. Wel een mooie maar ook dat is relatief, en dan zie ik een reactie van zeg maar even wie het is dan ga ik het regelen, wat ga je dan regelen?

• cirkel

Oh, en dat 5 weken na de gebeurtenis?

Ik vind dat een voorzitter zich niet met de rechtsgang moet bemoeien.

En zeker niet als je niet eens weet wat de termijn zijn waarbinnen je een klacht moet indienen.

Ik vind de snelheid niet beangrijk, wel de kwaliteit.

Maar dat rechtspaak binnen het NHV wel erg lang duurt, ben ik wel mee eens.

Dát kun je als voorzitter van de afdeling wel inbrengen bij het NHV.

Als men wel gehouden is aan termijnen waarbinnen je een klacht kunt indienen, dan mag daar ook een termijn tegenover staan waarbinnen een uitspaak tegemoet kan worden gezien.

Trouwens, weet iemand al wat de club van de “schuldigen” voor maatregelen heeft genomen?

Als die club nog niets gedaan heeft, mag je ook grote vraagtekens zetten bij de geloofwaardigheid van die club en misschien wel besluiten om tot de uitspraak geweest is, geen scheidsrechters meer aan te wijzen/in te zetten bij alle teams van die club.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.