Verscheidene keren zie ik op dit forum, dat jullie commentaar hebben op de scheids, zelf vind ik dit geen probleem, maar toch wil ik graag van jullie weten wat jullie hier van vinden. Afgelopen weekend heb ik een wedstrijd gefloten, en de hele wedstrijd ben ik voor vuile hond uit gemaakt, voor een vieze lul, en voor vuile kankerlijer, dit was voor mij de druppel, en heb deze persoon de zaal uit laten zetten,(was een supporter). Na de wedstrijd ben ik door de supporters bedreigd, zodat het verstandig was om via de achterdeur de sporthal te verlaten. En aankomend op de parkeerplaats heeft ook nog de coach mij getracht met zijn MPV mij overhoop te rijden. Nou ben ik niet snel overstuur te krijgen, dus ik blijf plezier in het fluiten houden, maar wil toch laten weten dat fluiten momenteel niet echt leuk meer aan het worden is. Nou ben ik benieuwd wat jullie commentaar hierover is, wat ik nog wel kwijt wil, is dat dit in de Regio D gebeurde, ik zal geen verenigingen noemen, want dat vind ik niet kunnen.