Nou tat, dat vind ik een heel goed idee, kunnen de scheidsrechters eindelijk ook eens iets van hun laten horen, vind het belachelijk dat het NHV nog steeds deze vereniging niet uit de competitie heeft gezet, lijkt mij de juiste straf.
Neem nou van mij aan dat wij de uitslag nooit te weten komen.
Het NHV kan nooit een standpunt innemen en als het gevaarlijk wordt, zijn ze ziek zwak of misselijk.
Het NHV neemt NOOIT een adequate beslissing om het handbal te promoten.
En ik denk dat deze beslissing een heel belangrijke kan zijn.
Wie wil er nu nog een wedstrijd leiden bij een verengiging waar de coach een goedwillende scheidsrechter bedreigt.
ik vind dit een schande voor het hele handbalgebeuren.
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik nog wel bij zo'n sportorganisatie wil horen.
IK SCHAAM ME IN IEDER GEVAL DOOD !!!!!!!
Ik durf hier van schande te spreken dat de tucht commissie nog geen uitspraak heeft gedaan
en wil zeker zeggen steun het maar
een scheidsrechterloze zondag
jammer ik kom niet uit de regio anders had ik mee gedaan dit zou feitelijk een landelijke dag moeten worden.
opbouwer hoop dat je een hoop steun krijg
Ja dat is een goed idee… Maar niet heus. Denken jullie echt dat het gaat helpen als scheidsrechters de fluit een zondag neerleggen? Er zijn al zoveel wedstrijden die nog moeten worden gespeeld van de afgelopen paar weken, hiermee dupeer je alleen de spelers die weer een zondag niet kunnen spelen. En dat lijkt me toch niet het idee hierachter. En dit heeft één supporter allemaal teweeg gebracht.. Allememaggies…
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?