commentaar op de scheids

• flierefluiter

Nou tat, dat vind ik een heel goed idee, kunnen de scheidsrechters eindelijk ook eens iets van hun laten horen, vind het belachelijk dat het NHV nog steeds deze vereniging niet uit de competitie heeft gezet, lijkt mij de juiste straf.

• opbouwer

Ik ben nu toch erg benieuwd hoe de stand van zaken is, en welke vereniging het nu is, + wat gaan ze eraan doen om deze coach te bestraffen. Ik ben van mening dat alle scheidsrechters nu een stand moeten innemen, en volgende week een weekend gaan staken, wie doet ermee

• zondag

Neem nou van mij aan dat wij de uitslag nooit te weten komen.

Het NHV kan nooit een standpunt innemen en als het gevaarlijk wordt, zijn ze ziek zwak of misselijk.

Het NHV neemt NOOIT een adequate beslissing om het handbal te promoten.

En ik denk dat deze beslissing een heel belangrijke kan zijn.

Wie wil er nu nog een wedstrijd leiden bij een verengiging waar de coach een goedwillende scheidsrechter bedreigt.

ik vind dit een schande voor het hele handbalgebeuren.

Ik begin me steeds meer af te vragen of ik nog wel bij zo'n sportorganisatie wil horen.

IK SCHAAM ME IN IEDER GEVAL DOOD !!!!!!!

• rapporteur

Ik durf hier van schande te spreken dat de tucht commissie nog geen uitspraak heeft gedaan

en wil zeker zeggen steun het maar

een scheidsrechterloze zondag

jammer ik kom niet uit de regio anders had ik mee gedaan dit zou feitelijk een landelijke dag moeten worden.

opbouwer hoop dat je een hoop steun krijg

• flierefluiter

Ik ben ook voor, laten we dan ook echt een datum prikken, ik stel voor dat alle scheidsrechters het weekend van 13/14 febr. hun fluit neerleggen, nou ben ik benieuwd wie ermee gaan doen. Ik ben in ieder geval de 1e.

• Danielle

Ja dat is een goed idee… :( Maar niet heus. Denken jullie echt dat het gaat helpen als scheidsrechters de fluit een zondag neerleggen? Er zijn al zoveel wedstrijden die nog moeten worden gespeeld van de afgelopen paar weken, hiermee dupeer je alleen de spelers die weer een zondag niet kunnen spelen. En dat lijkt me toch niet het idee hierachter. En dit heeft één supporter allemaal teweeg gebracht.. Allememaggies…

• rapporteur

Ben toch wel benieuwd wat de uitspraak is van de tucht commissie

in deze zaak

• rapporteur

Ben toch wel benieuwd wat de uitspraak is van de tucht commissie

in deze zaak.

Met name de tijd die er al overheen gegaan is baard mij zorgen

dus laat weten of er iets bekend is

of loop dit weer met een sisser af

• flierefluiter

Let maar op mijn woorden dit gaat met een sisser aflopen, zoals gewoonlijk.

• rapporteur

Waneer krijgen we dat tehoren

zou echt een afgang zijn maar ja het kan is het NHV tenslote

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.