ongelooflijk beleid lions

• joker

sorry;

ere wie ere toekomt;

Het was “op je scherm” die het had over het invullen van het eisenpakket van de Lions en niet “Eddy Achterbal”

• Norrit

Ach, in ieder geval is het positief te noemen dat de Lions iemand met ervaring hebben weten aan te trekken.

Het maakt mij als buitenstaander echt niet uit of dat een belgische limburger is of een echte topper.

Hoop alleen dat ze het dit jaar wel eens waar gaan maken (lees: top 3 notering)…

• Gerard

De hele fusie was al een drama!!!!

• Leek

Dus het lijkt erop dat de Nederlandse spelers te duur zijn? (lijkt me onwaarschijnlijk)

Maar als dat zo is dan ga je verder zoeken.

Verder weet ik zoals mijn naam als aangeeft niks over hoe de zaken bij de Lions geregeld zijn maar vorig seizoen was de afstand met de “Hollanders” toch wel een beetje te groot voor zo een ambitieuze ploeg.

Dat heeft veelal niets met binding met de club/regio te maken of zelfs de individuele kwaliteiten van spelers, maar vaker aan hoe goed een coach is in het vormen van een collectief.

Goed we zullen het zien komend seizoen, gaan de Lions nu wel iets met ‘ons’ belastinggeld presteren.

• Op je scherm

Ze zijn niet per direct te duur, maar de verhouding van de kosten tegenover de kwaliteit, de ervaring en de eisen (o.a. aantal trainingen) is totaal verkeerd bij de ‘Belgische Limburgers’

• Leek

Als ik het goed lees zeg je toch dat de prijs - kwaliteit verhouding van de NL spelers niet goed is.

Met andere (minder politieke) woorden: ze zijn te duur.

Daaruit concludeer ik dan maar voor het gemak dat men niet hetzelfde wilde betalen voor een NL speler als voor de nieuwe buitenlandse aanwinst.

Ik heb daar geen moeite mee, en die gast zal het dan wel moeten laten zien komend seizoen.

Reken maar op de nodige kritiek als hij niet presteerd.

• Op je scherm

Hmmm ik bedoelde dit:

Dikke Mercedes voor 100 euro per maand t.o.v. Suzuki Alto voor 50-75 euro per maand. De Suzuki is wel betaalbaar..en doet opzich wat hij moet doen, toch zullen veel mensen in dit geval voor een Mercedes kiezen!

Dus ja, te duur..met betrekking tot wat je er voor terug krijgt.

Maar je hebt zeker gelijk, hij zal zijn waarde uiteindelijk nog moeten tonen..uiteindelijk gaat het om de wedstrijden en de punten! We zullen zien..over iets minder dan een maand kunnen we onze eerste conclusies gaan trekken :)

• Eddy Achterbal

Leek Schreef:

——————————————————-

> Als ik het goed lees zeg je toch dat de prijs -

> kwaliteit verhouding van de NL spelers niet goed

> is.

> Met andere (minder politieke) woorden: ze zijn te

> duur.

>

> Daaruit concludeer ik dan maar voor het gemak dat

> men niet hetzelfde wilde betalen voor een NL

> speler als voor de nieuwe buitenlandse aanwinst.

>

> Ik heb daar geen moeite mee, en die gast zal het

> dan wel moeten laten zien komend seizoen.

> Reken maar op de nodige kritiek als hij niet

> presteerd.

En jij bent de eerste die gebeld word als er kritiek gespuwd mag worden als hij niet presteerTTT, lutser! Leer eerst eens spellen…

• Leek

Eddy, ik weet niet wat precies je probleem is maar ik denk dat er behandeling methodes zijn die je kunnen helpen.

Neem even contact op met je huisarts en laat je behandelen.

Bedankt voor het wijzen op die fout, ik zal in de toekomst proberen alles goed te spellen.

Jammer dat je een algemene opmerking zo persoonlijk neemt want ik hoop dat die gast wel gaat presteren omdat dan die belasting centen goed besteed zijn.

Die Marko Pejovic kan toch ook niet van wereldklasse zijn omdat die dan wel bij een echte top-club in Duitsland or in Spanje aan de slag zou gaan.

ps: waarschijnlijk is het een limburgs woord maar wat betekend “Lutser”, ik zou het op prijs stellen om op zijn minst in het nederlands beledigd te worden.

• Eddy Achterbal

Helaas is lutser geen Limburgs woord. Verder blijklt maar dat je niet goed bent ingelicht want het “belastinggeld” mag aldus de provincie slechts worden gebruikt voor faciliteiten. Dat heet haluren, ballen, trainers….