ongelooflijk beleid lions

• Leek

Het maakt niet uit dat die belastingcenten alleen maar voor faciliteiten gebruikt mogen worden, die euros gaan niet van het overige budget af. Dus de belastingcenten maken ruimte vrij voor bijvoorbeeld het aantrekken van spelers.

Het is gewoon een boekhoudkundige maatregel, waarbij ik nogal twijfels heb over het toezicht van de provincie.

• Aagje

Hoe je het ook draait of keert het blijft oneerlijke concurrentie naar de andere ploegen toe. Alle clubs zouden wel zo;n bedrag van de provincie willen en daarmee de trainer en andere zaken betalen.

• joker

als we het dan al allemaal zo goed weten;

kan iemand mij vertellen wat de provincie/gemeente bijdraagt, wat de begroting voor Lions 1 en 2 is en hoe deze verdeeld wordt?

• Harry

GAAAAAAAAAP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie zijn je echt aan het “voorbereiden” hoor.

Of staan jullie (zoals de beste stuurlui betaamt) aan de kant ?????

• CHAMP

hahah je slaat de spijker op zijn kop.

een zeer nutteloze discussie

• bernt

Het bedrag wat ze krijgen weet ik niet precies en ga ook niet gokken. Wat ze krijgen mogen ze idd niet uitgeven aan salaris aan spelers. Volgens mij controleert de provincie best goed want vorig zijn er toch wat probleempjes geweest om het geld te krijgen.

Over het competitie vervalsing…. ja en nee. bij voetbal worden ook talloze club ‘'geholpen’' enz. en het is een drijfveer om de sportzone die ze willen ontwikkelen bij het ‘'voetbalstadion’' (of wat het ook mag zijn). Het geschreeuw van bevo voorgaande jaren dat bevo er ook recht op heeft is onzin, iedere gemeenste/streek in Limburg kon bij de provincie een aantal speerpunten aangeven, daar kregen ze dan subsidie voor. Helde/Panningen had handbal er niet tussen staan, sittard-Geleen wel. Elke club in NL krijg steun van de gemeente, de een wat meer dan de ander. In België betalen de gemeente hal uren, trainers enz enz….

• OokRR

Bevo heeft in 2003 800.000 euri van de gemeente Helden Panningen gehad. Achthonderdduizend, de raadsstukken kun je gewoon op internet nalezen.

• Handballer

Weet iemand eigenlijk hoe die nieuwe roodharige linkshander van Lions heet? Zag hem gisteren spelen tegen die 2 belgische ploegen in panningen, kon Pejovic goed vinden! Verjans had ik eerlijk gezegd meer van verwacht, maar dat zal nog wel komen. Bij Hasselt zaten ook wel paar goede spelers vond ik!

• joker

Verjans schijnt last te hebben van zijn schouder. De verzorger heeft hem ook een paar naast zich op de bank (stoeltjes) gehad. Blijkbaar toch wat intensiever werk in het zuiden dan bij Emmen.

ja, en die nieuwe linkshander???? Geen idee. Zal ook wel geld kosten, maar kon me wel bevallen.

• Mossel

Miss had joeri in Emmen al last van zijn schouder?

Omdat hij daar iets vaker ging trainen dan hij eerst deed in beek…

Lijkt me niet dat er tussen E&O en lions een groot verschil is in intensiviteit!

Dus beetje domme opmerking om zogenaamd te laten zien dat lions fantastisch is!