ongelooflijk beleid lions

• iemand

kijk eens op de site van de lions .

vers van de pers.

• trainer

lekker bijvoorbeeld voor een jorn smits, kan ere divisie spelen maar moet zich nu rangschikken achter een paar buitenlanders, dom dom dom

• Op je scherm

Hoezo? Smits speelt op een hele andere positie als die twee buitenlanders. Op de rechtsopbouw had de Lions alleen nog maar Meijer, dus in principe vult die linkshander een nog openstaande positie in :)

• supporter

Hoppa daar gaat weer het gemeenschapsgeld. Het is een schande wat ze daar in het zuiden allemaal presteren.

Jammer voor de eigen jeugd die wederom vanaf de bank moet nakijken.

• Op je scherm

Ik snap de commotie niet zo.. Deze werd toch ook niet over BEVO gegooid toen hun met hun ‘belastinggeld’ twee zweden ging halen? Toen was het allemaal geweldig (terwijl ze met deze zweden niet veel bijzonders gepresteerd hebben).

Bij de Lions zijn nu 2 buitenlanders en 1 jongen uit Venlo..de rest jongens uit de regio. Precies zoals de Lions wilde.

Laten we nou maar eerst de resultaten afwachten voordat we verdere conclusies trekken. Er zijn twee mogelijkheden..wanneer de Lions voor de titel mee spelen hebben ze de juiste keuze gemaakt en wanneer ze niet voor de titel spelen dan krijgen ze de volle lading.

• Snipers

Ik ben het wel redelijk eens met “De Burgemeester”

hij spreekt duidelijke feiten en zo gaat het er naar mijn weten wel aan toe in zuid-limburg…

ik denk alleen dat dit jaar de Lions wel een grote kans hebben om mee te doen voor de titel! ze hebben een aantal Zeer dure maar zeer goede aankopen gedaan. waaronder spelers die eerder ookal in limburg zaten enn je kan zeggen wat je wilt maar dit is wel wat ze altijd hebben gezegt te doen.

snap het probleem niet helemaal, want wat zou jij doen als je genoeg geld had en deze spelers kon betalen en weg kon kopen bij de andere clubs?

wat de limburgse spelers in België betreft: tuurlijk komen die niet terug voor die omstandigheden! zijn bijna allemaal oudere en ervaren spelers, ze spelen op een redelijk niveau met weinig trainingsuren en lekker aantal centen. die hebben niet meer de behoefte om zoveel te trainen, vanwege werk en andere privé omstandigheden…

dat Lions nu toevallig een dure buitenlander hebben kunnen halen vind ik ook een beetje raar want past niet echt in hun beleid. maar denk wel dat hij de jongere jongens veel kan leren. maar voor lange termijn is het denk ik ook niet echt iets! zodra het geld van de gemeente langzaam minder wordt zal het op dat moment ook hard achteruit gaan met de club.

• konjoooo mennnnn

ik voorspel een overwinning voor Haro in de seizoensopening tegen lions!

• joker

hooo nou mossel,

Waarom nou meteen zo negatief op een normale opmerking.

Ik kan, net zo goed als jij, niet precies inschatten of in het zuiden echt zwaarder getraind wordt als in Emmen. Dat moeten we Verjans vragen.

Met mijn opmerking had ik absoluut niet willen suggereren dat de Lions nou zo veel meet fantastisch zijn dan andere clubs.

• Groene sokken

Heee…Gi, ik wist niet dat jij kon typen::o