ongelooflijk beleid lions

• Op je scherm

Momenteel 1 (echte) buitenlander te tellen in de selectie van de Lions. Zelfs al komt er nog 1 of 2 bij, er is genoeg plek voor jongens van de regio hier om zich te ontwikkelen onder de noemer ‘lions’.

Ik zie het probleem niet?

• drek

probleem is dat de betere limburgse handballers vlak over de grens spelen, er oncapabele mensen als knols en gierman aan het roer staan die inderdaad de capaciteiten niet hebben om met deze mensen te gaan spreken. lions mag van geluk spreken dat ze douven hebben binnengehaald die ik daar op de lange termijn wel een toegevoegde waarde zie hebben.

probleem is dat lions afgelopen seizoen voor de 5e/6e plaats hebben gespeeld. een positie waar zowel v&l, als bfc en sittardia voor speelden, zo niet hoger. welke progressie is er dan geboekt met een fusie…

• smeichel

Als ze geloof waardig wouden zijn hadden ze door moeten gaan met de “wild dogs” , het ging fout toen ze oudere spelers haalde..

Ze willen net als 2 jaar geleden in de top spelen, toen ging het al fout, als ze toen gingen bouwen met een jonge ploeg ipv de oudere spelers (v. mulken, gorissen, lichteveld, thiam enz) waren ze met die jonge ploeg nu rijp geweest voor de top 4!

Nu moet t eerst een team worden en dan nog zien of de spelers wel goed genoeg zijn, al denk ik dat dit een goede aankoop is voor de lions. Met P. hoefnagels gingen ze het ook niet redden in de top 4.. al was een beaumont een beter speler geweest voor de lions en hun beleid geloof ik.

• Op je scherm

Momenteel bestaat de selectie van de Lions groooootendeels uit spelers vanuit de wild dogs samen met een paar spelers die altijd al onder de naam ‘lions’ speelden + wat aanvulling van buitenaf (1 buitenlander, 1 jongen van de regio die terug is gekomen en 1 jongen uit Venlo..nog alyijd

Limburg..dus past er ook nog wel enigsinds tussen als je het mij vraagt).

Anyhow, ben er mee eens dat er wel eens te hard dingen geroepen worden door de lions enzo, maar om te zeggen dat ze niet geloofwaardig meer zijn of dat ze hun beleid niet uitvoeren ( war ze volgens mij nu naartoe aan het werken zijn) is wat kort door de bocht.

• Op je scherm

Daarbij komen die limburgse spelers die nu in Belgïe spelen ook niet meer voor een appel en een ei. Die proberen de boel uit te melken omdat ze denken dat de lions ze ‘nodig’ hebben, doordat ze berichten lezen zoals op dit forum.

Dan kan je beter een waarschijnlijk iets duurdere buitenlander halen voor 1 positie dan 2-3 overgewaardeerde oudere limburgse spelers die momenteel in Belgïe spelen (waar het niveau ECHT niet meer hoger is in vergelijking met Nederland). Hierdoor hou je ook meer plaats over om jongere jongens uit de regio ervaring op te laten doen.

• joker

wooooow,

Blijkbaar zijn er heel veel insiders hier…….(maar niet heus)

Ik zie hier bedragen voorbij schieten waar menig BVO jaloers van wordt. De vraag is wie ongeloofwaardiger is; het beleid van de Lions of degenen die dit soort onzin op deze site zetten. En dat waarschijnlijk alleen uit wrok.

Uit welingelichte bron kan ik jullie vertellen dat wel degelijk gesproken is met een aantal naar België uitgeweken Limburgers. Alleen komen die niet terug omdat hier van hun verlangd wordt dat ze minimaal 5 trainingsmomenten per week afwerken. In België kunnen ze volstaan met maximaal 3. Zet het maar uit jullie hoofd dat die nog terugkomen. Een van de redenen waarom na het afgelopen seizoen de nodige spelers afscheid hebben genomen van de Lions. Van hen werd ditzelfde verlangd, maar konden dat ze om persoonlijke reden niet (meer) opbrengen. Wordt na twee jaar een van de plannen in de daad omgezet, blijkt het voor een enkele lezer hier ook weer niet goed.

Hoewel ik niet echt voorstander ben van enkele leden van de technische staf neem ik absoluut mijn petje voor hen af. Jullie moesten eens weten hoeveel uren werk daarin gaan zitten. Uren die echt niet zo ruim betaald worden als dat de trainer krijgt.

Die mensen die uit wrok hier zaken neerschrijven moeten een ding goed onthouden;

Als de opzet van de Lions faalt (wat het in mijn ogen niet zal doen) is het echt gedaan met tophandbal in zuid Limburg. Wat noch V&L, noch Sittardia als ook BFC zullen uit eigen kracht nog in de eredivisie komen.

Laten we nou gewoon met zijn allen het beste er van maken. Dan kom ik ook dit jaar weer naar de thuiswedstrijden komen kijken. (en misschien lukt het me zelfs om dit jaar “Lions” hardop te roepen)

• Op je scherm

Uit welingelichte bron kan ik jullie vertellen dat wel degelijk gesproken is met een aantal naar België uitgeweken Limburgers. Alleen komen die niet terug omdat hier van hun verlangd wordt dat ze minimaal 5 trainingsmomenten per week afwerken. In België kunnen ze volstaan met maximaal 3. Zet het maar uit jullie hoofd dat die nog terugkomen. Een van de redenen waarom na het afgelopen seizoen de nodige spelers afscheid hebben genomen van de Lions. Van hen werd ditzelfde verlangd, maar konden dat ze om persoonlijke reden niet (meer) opbrengen. Wordt na twee jaar een van de plannen in de daad omgezet, blijkt het voor een enkele lezer hier ook weer niet goed.

Right on the spot! Klopt helemaal.

• grapjas

Miljoenen?? HAHA!

grapjas.

• Bernd

dat wat joker en op je scherm zeggen…

• ikke

Met andere woorden een kloten mentaliteit daar in het Limburgse. Denken dat ze wat zijn degene die in Belgie spelen, maar er niks voor willen doen. Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten