oranje selectie

• forumlezer

Grappig te zien dat bijna iedereen zich richt op de kwaliteiten van Angela, in mijn ogen een zeer talentvolle speelster.

Volgens mij is het veel beter om de discussie te richten op de kwaliteiten van de bondscoach en zijn team. Door wie laat hij zich adviseren?

Volgens mij moet hij een team samenstellen waarmee het beste resultaat gehaald kan worden, niet een soort opleidingsteam waarin speelsters kansen kunnen krijgen en dan zien we wel of het succesvol wordt.

• 2voor12

Wat een storm weer in een glas water, 40 reacties, binnenkort speelt het voetbalalftal een WK, dan zijn er weer 15 miljoen bondscoaches en dus 15 miljoen verschillende keuzes en meningen. Misschien kunnen ze alvast een aparte server inhuren voor de dan verwachte reacties

• speedy

Ik heb gezegd dat ik Angela wél een talent vind, ik snap alleen niet dat ze geselecteerd is voor Oranje want daar vind ik haar nog niet klaar voor.

Ik denk dat je bij jezelf eens mag nagaan wie er nu over wie schandalig over haar tegenstander praat!! en dat ook nog terwijl het me heel sterk lijkt dat je weet wie ik ben..

• trainer

Beste 2 voor 12,

dit zijn nu mooie discussies, laat ons toch. nee lekker elke week de programma's op deze discussieforum plaatsen waar en wanner we moeten handballen, dat is leuk! dit soort discussies houdt ons scherp en is leuk om tenminste deze pagina te bezoeken!

• keeper

Hoezo “maar dat zal wel de mentaliteit zijn bij VOC om de boel zo op te hemelen” ik denk dat als vereniging het opleiden, en begeleiden van je jeugd speelsters, al jaren als doelstelling heb, en daar ook resultaten naar heb, je daar ook wel enigzins trots op mag zijn, met namen als je ziet, wat voor een organisatie daar achter staat, en wat voor een tijd en energie er door deze mensen in gestopt word.

• kees

Is het niet dat angela malestein van de vereniging houten komt,

en dus niet opgeleid is door VOC.

• keeper

dat zal best, maar het ging mij over de opmerking over de mentaliteit van T+A/VOC

• cirkel

en dus laat je de oude club delen in de eer en het succes

zo blijf je vrienden maken en houden..

dat hoort ook bij de mentaliteit van een topclub

• (Duim)-Zuigertje

jopiedewit Schreef:

——————————————————-

> Wie heeft het meeste kijk op speelsters, Rolf of

> Henk Groener. Gezien de keuze van malestein. Niet

> goed genoeg voor dames 1 van VOC maar wel voor

> Oranje. Dus dat houd in dat de eredivisie

> kwalitatief veel minder is dan de hoofdklasse. Er

> zijn toch wel in de eredivisie betere speelsters,

> neem ik aan.

Bij Hellas zeker NIET. Daar hebben de dames alleen maar de BESTE coach (vindt jopie)

• fan angela

En van de andere meiden van 16 jaar en ouder die zoveel opgeven voor hun sport. Ik kijk zelden op deze site maar wat is dit erg!!!!!!! Mensen c.q. volwassenen die zich uitspreken over meiden die alles opgeven voor die sport. Schamen jullie je niet eens een klein beetje? Angela M,!!! Denkt er nu niemand over na wat dit met meisjes doet.(in dit geval Angela) Is dit goed voor het zelfvertrouwen?? Denken jullie nu echt dat zij een muppit is en dit niet leest? Is er buiten HANDBAL niets anders wat jullie bezig houd?? Handbal is een geweldig spelletje, gedreven trainers, coaches,die er alles aan proberen te doen om de meiden te laten schitteren. Ieder van de “anonieme”gasten mag een mening hebben maar ik schaam me en Angela… als je dit leest…meisje doe je ding…dit ligt niet aan jou maar aan alle mensen die een MENING hebben. Succes en gefeliciteerd!!!!!!!