oranje selectie

• jopiedewit

Wie heeft het meeste kijk op speelsters, Rolf of Henk Groener. Gezien de keuze van malestein. Niet goed genoeg voor dames 1 van VOC maar wel voor Oranje. Dus dat houd in dat de eredivisie kwalitatief veel minder is dan de hoofdklasse. Er zijn toch wel in de eredivisie betere speelsters, neem ik aan.

• Schutter

jopie.

Ik denk niet dat er veel betere rechterhoeken rondlopen dan angela malestein.

Ik heb der meerdere keren met de handbalacademie zien spelen en daar kon ze met gemak mee.

En dat is toch top eredivisie volgens mij.

Dus het lijkt mij terecht dat zon jonge meid die kans in oranje krijgt.

• trainer

Als je het grootste talent van nederland niet selecteert heb je er volgens mij weinig kaas van gegeten! Ongelooflijk!

• Anders ik wel

Als hierover nog niet gediscussierd werd, dan had ik de topic wel gestart!

Speelt er geen betere speelsters dan Angela Malestijn in Nederland? Maar ja alle goede speelters spelen bij VOC de rest telt niet meer mee!

• niks

Ja hoor er zijn er genoeg die beter zijn.

Maar het is toch bekend dat als je bij de handbalacademie zit je voorrang krijgt.

En welke speelsters zitten er dan in VOC1 die zo goed zijn dat zij in 2 speelt.

• Scheids

Het lijkt wel op het scheidsrechterverhaal.

Wiens brood men eet, wiens taal men spreekt.

Het gaat niet om de kwaliteit, eerder om de kwantiteit, en uiteraard hoe jonger men is ???????

Groetjes,

Jan

• Medewerker

Jopie misschien tijd idd om je ogen open te doen?

Angela Malestein, dynamisch, snel, verassend.

Wat wil je nog meer?

• jopiedewit

beste medewerker…….ik heb het er niet over dat zij slecht is, maar of er geen betere zijn. En wat is dan de reden waarom ze niet bij VOC 1 speelt maar in 2 of mag er nergens meer over gesproken worden, omdat het VOC of oranje betreft. We hebben het wel over internationaal, en ik denk dat er weinig landen zijn waar er meiden spelen van deze leeftijd. A. zijn wij zo goed (gezien prestatie's internationaal valt dat wel mee) B. Of is dit eigen belang om te laten overkomen dat de academie zo goed bezig is

• Medewerker

De reden waarom Angela niet in 1 speeld is ook voor mij onduidelijk, het is en blijft natuurlijk een beslissing van de coach!

Bij de academie presteerd Angela goed na mijn mening, waarom zou zij dat niet in Oranje mogen spelen?

En ja je hebt helemaal gelijk over haar leeftijd, ze is ontzettend jong maar des ondanks is zij wel een erg goed op de rechterhoek. Je hebt ook helemaal gelijk over de prestaties van Oranje…… zo goed gaat het niet, maar wie zou jij op de rechterhoek willen opstellen dan?

• niks

NU weten we nog steeds niet wie er zo goed zijn dat zij niet in dames 1 zit.