Ten eerste: Als je dit niet wil lezen moet je het vooral niet doen. Dit is een discussieforum, waarop gediscussierd mag worden.
Ten tweede: Volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat het wel vreemd is dat de bondscoach Angela Malesteijn heeft geselecteerd.
Ten derde: Angela staat bij VOC 2 toch op de rechteropbouw? I'm confused. Shirina van Dort was ongeveer hetzelfde verhaal en zij speelde toch behoorlijk goed in Oranje. Hoeken moet toch vooral hard kunnen rennen, diep staan en de kansen afronden??
Tot slot: Discussie voeren is heerlijk!!! en als oranje speelster sta je toch snel in de spotlight. Over Pearl vd Wissel hoor je niemand meer, terwijl die een aantal maanden geleden, heel nonchalant een bepalende break out mistte en wij met zijn allen schreven, tijd voor vers bloed! Meiden die extra hun best doen en zo'n break out met 150 km per uur dat doel in knallen!!!!
Nogmaals daarom is dit een discussieforum, als Angela straks de winnende erin schiet, kunnen we nog eens terugdenken aan deze discussie. Net zoals ik terug dacht aan de discussie over vd Wissel.
Fantastisch, als ik me straks een uur verveel, even dit forum bekijk en zie dat al die mensen mijn stukje hebben gelezen, gaan reageren voor of tegen, geweldig, heb ik me toch weer vermaakt in mijn verveel uurtje.
Zondag weer lekker handballen, leuke sport.