oranje selectie

• gerard

Hey watcher, je durft best veel te zeggen onder je pseudonaampje, misschien moet je dit het meisje gewoon eens recht in der gezicht zeggen,

en jij denkt de johan cruijf te zijn van het handbal. je moet Henk Groener ff bellen (of ben je zijn nummer kwijt) PANNEKOEK!

• mee eens

helemaal mee eens , wat heb je aan een IDIOOT die alleen maar aan het zieken is over de rug van zo'n TOPPER wees blij voor zo'n meisje, maar THE WATCHER is gewoon een gefrustreerd persoon

• Houten

Wat een zielepoten om een meisje met wiens selectie je het niet eens bent zo de grond in te boren zeg!!!! Vervolgens de vereniging waarvoor ze uit komt nog eens een trap te geven. Zelf ben ik een paar jaar geleden naar deze club toegegaan. Uiteindelijk ben ik weer vertrokken. Laat ik je dit vertellen bij VOC spelen doodgewone mensen die er veel voor op zij te zetten om iets te bereiken in een amateursport. Trainers waarvoor je het niet gelooft dat zij het voor dat geld doen. maar het wel doen omdat het een club is met gepassioneerde mensen die leven voor het handbal. een bestuur dat zich nooit in het openbaar negatief uitlaat over andere verenigingen danwel de eigen vereniging ophemelt! Laat ze in hemelsnaam in hun waarde. Ik ben er lid geweest en het is gewoon een prima club met normale leuke mensen. Een van de weinige verenigingen trouwens waar de scheidsrechters voorafgaande aan de eredivisie wedstrijden worden bedank! Natuurlijk lopen daar ook “gekken” rond maar dat is bij iedere vereniging zo.

Dat Angela bij ons, Houten vandaan komt klopt. Overigens gedeeltelijk want daarvoor speelde ze weer ergens anders. Maar ik hoor nergens dat VOC zegt dat zij Angela helemaal zelf hebben opgeleid!!!!

Discusieren prima. maar om je zo uit te laten over een vereniging en een speelster zegt meer over jezelf dan over de vereniging die je onderuit wil halen of het meisje dat “slechts” is geselecteerd door “slechts” een bondscoach!

• Rob

Helemaal mee eens Gerard! Wat een lafbekken zeg! Maar in de sporthal lekker je mond houden als je ze tegen komt! Onder de reacties zitten een heleboel volwassenen. En dat is het ergste! Bah!

• tim

WATCHER SCHRIJFT:

Zou niet weten waar ik jaloers op moet zijn en heb geen enkele tegenslag te verwerken, het is alleen triest om te zien dat iemand die 2 ballen bij een medespeler in de handen kan gooien als talent wordt beschouwd. Heb wel respect voor het meisje, maar vind het allemaal zwaar overdreven, maar dat zal wel de mentaliteit zijn bij VOC om de boel zo op te hemelen.

kijk nou zelf wat je schrijf joh je bent angela de grond aan het inboren en later schrijf je ook nog HEB WEL RESPECT VOOR HET MEISJE!

dus dit noem jij RESPECT

volgens mij ben je meer met DRUGS bezig dan met HANDBAL

je bent een groot gefrustreerd persoon die de weg kwijt is!

• erg

1-0 voor gerard

• lezer

wat een discussie zeg..

Maar ik moet zeggen dat een aantal meningen mij toch wel raken.

Dit meisje kan er niks aan doen dat ze is geselecteerd door Groenen. Misschien moeten we inderdaad de hele selectie onder de loep nemen. Want zoals al eerder is gezegd, er loopt voldoende talent rond in nederland, maar hier wordt aan voorbij gegaan omdat ze niet actief zijn op de HA.

Wat de reden is dat Groenen alleen talenten van de HA meeneemt is mij een raadsel.

Speelsters als Silvia ophalen uit het buitenland is natuurlijk goed, maar kijk eens binnen nederland, de nederlandse competitie herbergt genoeg speelsters die fantastische schutters zijn, zowel op hoofdklasse, 1e divisie als eredivisie niveau. (Riekie VZV, Smeets DOS, Kramer SEW, van Breukelen Kwiek, om maar enkele voorbeelden te noemen)

En inderdaad, we moeten met een sterke selectie aantreden willen we op internationaal niveau mee kunnen draaien, en misschien is het dan handig om wat meer te kijken naar de fysieke kwaliteiten van speelsters en niet alleen naar hun fantastische talent.

Ik vind het hartstikke mooi voor Angela dat ze is geselecteerd en meisje, trek je niks aan van de reacties op dit forum, jij bent geselecteerd en het is een fantastische ervaring voor jou waar je alleen maar beter van kunt worden!

• jammer

Jammer dat je nu schrijft over Rikkie dat die ook mee moet met het nederlands team,

zei is nog net zo jong als angela dus dan krijg je de zelfde dicussie!

Over angela;

Angela is een fantastische speler met veel potentie, alleen vind ik, wat ik van haar gezien heb, haar egoistisch. Ze gaat te vaak voor zich zelf, wat voor de andere meiden niet leuk meer is, zei kunnen net zo goed in de verdediging blijven want angela gaat toch voor zich zelf terwijl ze ook af kan spelen naar iemand die wel vrij voor het doel staat.

angela speelden tegen kwiek een super slechte wedstrijd. Voc stond minder dan 2 minuten voor tijd 1 doelpunt voor en was in de aanval, je zou zeggen uitspelen maar nee angela kreeg de bal maakt een 1 tegen 1 aktie en schiet op doel. Nu zat deze bal wel, maar goed als je snap wat ik bedoel. Ze zat helemaal niet in de wedstrijd en dan raffel je zo een aanval af. Als ze nou mis had gegooit, wat ze de helewedstrijd al deed, had kwiek weer gelijk kunnen komen.

Nou angela succes en alle andere meiden Zet hem op en met winst terug in nederland!

• koekje

Er word niet gezecht dat ze mee moet daar is ze nog te jong voor.

Maar heeft er zeker aanleg voor maar ze zit net op de HA dus kan je nog niet goed oordelen RIekie is over een paar jaar aan de beurt.

Angela ..Waarom word er over die wedstrijd gepraat??? je moet over het hele seizoen kijken!!

Iedereen heeft slechte wedstrijden..

Nou Angela zet hem op hoor !! Top dat je meemag!!!

• koekje

Ik heb het in het eerste stukje over Riekie