wat een discussie zeg..
Maar ik moet zeggen dat een aantal meningen mij toch wel raken.
Dit meisje kan er niks aan doen dat ze is geselecteerd door Groenen. Misschien moeten we inderdaad de hele selectie onder de loep nemen. Want zoals al eerder is gezegd, er loopt voldoende talent rond in nederland, maar hier wordt aan voorbij gegaan omdat ze niet actief zijn op de HA.
Wat de reden is dat Groenen alleen talenten van de HA meeneemt is mij een raadsel.
Speelsters als Silvia ophalen uit het buitenland is natuurlijk goed, maar kijk eens binnen nederland, de nederlandse competitie herbergt genoeg speelsters die fantastische schutters zijn, zowel op hoofdklasse, 1e divisie als eredivisie niveau. (Riekie VZV, Smeets DOS, Kramer SEW, van Breukelen Kwiek, om maar enkele voorbeelden te noemen)
En inderdaad, we moeten met een sterke selectie aantreden willen we op internationaal niveau mee kunnen draaien, en misschien is het dan handig om wat meer te kijken naar de fysieke kwaliteiten van speelsters en niet alleen naar hun fantastische talent.
Ik vind het hartstikke mooi voor Angela dat ze is geselecteerd en meisje, trek je niks aan van de reacties op dit forum, jij bent geselecteerd en het is een fantastische ervaring voor jou waar je alleen maar beter van kunt worden!