HEB GEEN WOORDEN VOOR DE ONZIN EN DISCUSSIE'S OP DEZE SITE !
COACHES DE SCHULD GEVEN VOOR HET KAPOT MAKEN VAN KINDEREN HAHAHA
DE OUDERS EN TOESCHOUWERS ER OMHEEN DIE SCHADEN HET ZELFVERTROUWEN VAN DEZE JONGE MEIDEN!
heb trouwens gisteren ook de wedstrijd gezien (volgens mij heeft DE WATCHER) een andere gezien want juist toen voc achterstond gooide ze er een paar belangrijke in zodat ze weer voorkwamen, en nee ze was zeker niet de beste gisteren(maar werd op belangrijk moment niet gewisseld) dat zie ik bij vele goede meiden dat ze een keer hun dag niet hebben , speelt laatste weken erg sterk bij HA! En dat lois niet mee is gevraagd kan ook vermoeidheid zijn heel verstandig die redt het wel, en over muriel die heeft zelf aangegeven om te stoppen voor ned, team en meer te storten op studie zoals ik heb begrepen , dus roep geen dingen zonder dat jullie dit zeker weten!
en bij voc is het toch geweldig als je zoveel talent heb lopen en je kan niet alles in 1ste zetten en angela speelt al in eredivisie met HA deze trainer heeft maar liefst ( 8 goede linkshandige) dat is toch geweldig en ja angela komt er wel maar doen ze gewoon voorzichtig mee!En ook is ze belangrijk bij voc2 die alles winnen en promoveren naar 1ste divisie ,voor deze meiden is de hoofdklasse weinig aan en bied weinig tegenstand ook slechte wedstrijden winnen ze!
ANGELA trek je hier niks van aan je bent een geweldig talent en wordt beloont door henk groener , geniet van je kans (je heb het vorige keer overigens heel goed gedaan in duitsland) TOP en wil hierbij ook debbie, marcella en laura feliciteren en veel succes wensen in en tegen LITOUWEN! jullie waren immers ook jong in ORANJE en draaien toch erg lekker mee!
tot slot nog even over speelsters van HA of VOC dat is logisch zijn al paar jaar LANDSKAMPIOEN en staan nu weer bovenaan dus haal je daar toch ook speelsters vandaan of BEGRIJP ik het nu niet en jullie allemaal wel!
sportieve groeten en laten we vooral positief praten over deze meiden en niet door negativiteit deze meiden hun zelfvertrouwen naar beneden halen!