Heren Regioklasse B zonder H.v.Blerick

• cirkel

er komt geen beslissingswedstrijd

als blerick zich terugtrekt dan mag de limburgse nr 2 promoveren

dat is al aan paar jaar zo omdat de koppelingen met de afdelingen niet meer bestaan

trouwens: afd gelderland bestaat ook al 10 jaat niet meer

jullie zijn wel goed op de hoogte zeg?

• wickey

bedankt voor deze aanvullende informatie!

Jammer van het toontje!

• Supporter

Erm,

De nummer 2 van LEMBURG mag gewoon een promotie potje spelen tegen Brabant/Zeeland (afdeling Brabant) Welke Delta-Sport zou zijn in dat geval.

Het is onzin om te denken dat een Lemburger zomaar promoveert. Zou niet eerlijk zijn tegen over de andere (Brabant) klassen. Welke ook alleen naar B promoveren. Gezien het in Brabant nog erg spannend was zou dit ook een verdienste zijn. Als je dan wint dan kun je terecht promoveren.

• uhh

Dat is Internos 2 zeg ik zo ;) Die zijn toch echt als 2de geeindigd.

• viltje

Ben benieuwd of ze van die samenwerking in Bree ook al gehoord hebben??

• cirkel

jammer voor de brabantse clubs, maar de regel is toch echt dat als een limburgse ploeg zich terugtrekt dan de limburg mag aanvullen.

nogmaals: er is geen koppeling met afdelingen (anders had toch snelwiek en hercules niet in deze klasse kunnen spelen?)

dus ook geen kansen voor afd. oost (afd. gelderland bestaat niet)

geloof je dit niet?

bel dan even met je afdeling

• cirkel

brabant komt niet automatisch in B

kijk naar Heerle

• .........

dat heeft te maken met hercules lijkt mij, die hebbe/hadden 3 teams in de regioklasse. Mochten niet bij elkaar natuurlijk dus moesten ze gaan schuiven. Lijkt mij dan…………………………..

• cirkel

Toen er nog een afdelingskoppeling was (Limburg/Brabant/Oost), konden niet 2 of meer teams van één vereniging in de regio!

Nu de koppeling los is. kan het wel.

Er komen echt geen beslissingswedstrijden als Blerick zich terugtrekt: Limburg vult zelf aan.

Er zijn vorig seizoen toch ook geen beslisisngswedstrijden gespeeld?

Swift 2 vulde de plek op van CAD2M (Oost voor Oost)

En zo gaat het nu steeds

Jammer voor de nr 2 van Oost en Brabant

• liefhebber

En dan is het leuk voor Rapiditas in mijn ogen een vertserking voor de regioklasse net als de kampioen BFC.