Heren Regioklasse B zonder H.v.Blerick

• cirkel

Als je spelers ziet vertrekken naar andere clubs, is dat jammer,maar gun “talenten” het beste.

En als jij weer spelers bij een andere vereniging vraagt, dan doe je eigenlijk wat je anderen verwijt…

Met of zonder overleg is dan niet eens belangrijk voor de carriere van een speler, wel in het kader van fatsoen.

Volgens mij heb je dus in de regio een prima situatie: elke speler kan op elk gewenst niveau spelen (als je hen de kans geeft).

Wat ik wel jammer vind (en dat is de kortzichtigheid van die grote clubs): als de kleine clubs verdwijnen heb je ook steeds minder tegenstanders in de regio en dus weer grotere reisafstanden, ook voor de jeugd.

Ga eens met de grote clubs praten en leg hun uit wathet belang is van de minder grote (of kleine) clubs.

Samenwerken werkt beter dan een fusie (want dan ben je ook de tegenstander kwijt…)

• Loreal supporter

Beste gefrustreerde verenigingsman.

Als je een echte vent bent (maar daar daar heb ik zeer grote twijfels aan) dan stap je met feiten naar de betreffende vereniging. Anoniem liggen te zeiken is wel makkelijk. Bovendien kan ik me als Loreal supporter niet herinneren dat er de laaste jaren spelers of speelsters van enig niveau zijn gekomen van de omliggende dorpen. Bij de jeugd weet ik het niet maar die melden zich vanzelf wanneer ze hogerop willen.

Met andere woorden. Je staat volgens mij uit je nek te l… en ik geloof ook niet dat betreffende vereniging blij is met jou uitspraken. Dit werkt niet bevordelijk voor samenwerking. Of gewoon jaloezie???

• Francois Duqroc

Jammer voor Blerick

Gunstig voor andere ploegen die het net niet gaan redden in de eerste klasse zoals mijn cluppie Swift…

Zou dus betekenen dat als wij tweede worden we eventueel alsnog promoveren?

Natuurlijk is het jammer voor een club als een bepaalde historie zo (tijdelijk) moet eindigen, maar in geval van bovenstaand scenario zal ik er, eerlijk is eerlijk, niet rouwig om zijn.

Succes!

• Peb

Er komen dan promotiewedstrijden bij de nummers2 van de afdelingsklasse die onder de regioklasse vallen..

Die heb ik ook 2 maal mogen doen in Arnhem :)

Succes met Swift. Ik zie dat het met BFC en Rapiditas erg spannend daar bij jullie is.

Is “oud wijnandia” nu dan wel van plan om te promoveren of gaat de A-jeugd van BFC dat opvangen dan???

• Jaques van de Mortel

Is het niet zo dat de nummer 2 van de eerste klasse, omdat er maar een eerste klasse is, direct promoveert? tegen wie zouden zij anders moete spelen in een play-off? Denk overigens dat dat BFC gaat worden. Ik zie Rapiditas wel kampioen worden (alsnog) en BFC wordt tweede. Swift komt er niet meer aan te pas vrees ik.

Maar laten we vooral hopen dat Blerick het tij nog kan keren. Het zou zonde zijn als deze vereniging op deze manier een team zou ‘verliezen’.

Succes

• Pat

In limburg is er inderdaad 1 eerste klasse. Maar bij de afdeling brabant is dat ook. En die valt ook onder de regioklasse B.

Tenzij de regeling sinds 2 jaar is veranderd…

• Robdk

En dan ook nog Gelderland, aangezien Hastu en Swift Arnhem erbij zitten…

• wasbaer

“………..Wie weet komen er toch nog onverwachts aanmeldingen en kunnen we blijven handballen in de mooiste klasse van Nederland, de regioklasse B. De kans is helaas erg klein en we zullen reëel moeten blijven………”

Er is weer een beetje hoop en we zijn in gesprek. We houden jullie op de hoogte !!!!

• buitenstaander

Hoe hebben ze dat dan nog kunnen klaarspelen?

Wel goed dat een vereniging dan toch nog in de regioklasse kan blijven spelen!

• scheidsinfo

Wasbaer,

alle mogelijkheden uitgeput ???

ik wil je wel mijn idee aan de hand doen.

misschien is er dan niet alleen hoop maar ook zonne schijn.