Heren Regioklasse B zonder H.v.Blerick

• Gerben-Bert Pauwels

Duidelijk niet bekend met de reputatie van M.pruijmboom en familie in de regio, anders was deze opmerking wel wat genuanceerder geplaatst.

Ik ben van mening dat een ieder die op een forum post respectvol behandeld dient te worden mits de persoon in kwestie dat zelf ook doet. Een rectificatie van je post, Sjaak, zou op z'n plaats zijn.

ON: Rapiditas zou een mooie aanwinst zijn voor de regioklasse. Jonge, talentvolle ploeg die met een nieuwe coach duidelijk nog meer stappen voorwaarts kan maken in de toekomst. Maakte het regio-kampioen NOAV vorig jaar tot tweemaal toe lastig in de eerste klasse. Ik ben benieuwd.

• Joep links

ik ken de pruijmboompjes goed. kom ze regelmatig tegen!!!

• SMichael van Slia

Dan ken je ongetwijfeld zijn vlekkeloze reputatie!

Maar vertel me dan maar eens hoe jij denkt dat Rapiditas het gaat doen in de regioklasse?

• Norrit

Denk wel dat Rapiditas een mooie aanwinst zal zijn voor de regioklasse. Zullen in de bovenste helft mee kunnen. Enige probleem is dat ze niet constant genoeg zijn, anders zat er nog wel meer in zelfs…

• Unne fan

Spijker op zijn kop Norrit.

Jonge honden en snel op de kast.

Niet overdrijven zijn al twee jaar geen kampioen hè. Dus niet de beste ploeg uit de 1e klasse, ik ben heel benieuwd en voorspel wel het linker rijtje maar met de nieuwe indeling het jaar daarop moet het volgens mij top 4 zijn als ik het goed heb.

• Marc Lammers

door de fusie is hierdoor de competitie sterker geworden en zijn er 2 ploegen steeds met de winst vandoor gegaan.

1e jaar wijnandia (teruggetrokken voor regioklasse) en Noav (direct doorgestoten naar de hoofdklasse).

Dit jaar is het BFC (lees: wijnandia). BFC is trouwens nog enkele malen sterker dan wijnandia vorig jaar.

En als je dan bedenkt dat rapiditas pas twee jaar 1e klasse speelt en net achter deze ploegen eindigd dan hebben ze het goed gedaan.

Deze jongen honden zijn idd nog wisselvallig maar er zit nog veel rek in.

Er wordt te vaak resultaat gericht gedacht en te weinig proces gericht…

• glen frencken

beter laten jullie sjaak, smichael, slia en zeker pauwels met rust.

• Bert v Marwijk

Mooi gesproken Marc,

Ik heb jullie gevolgd dus weet ongeveer hoe het zich heeft ontwikkeld en hoe het ervoor staat.

Ben met je eens dat de lions ervoor heeft gezorgd dat noav en wijnandia (later ook BFC) sterker zijn geworden.

Daardoor zijn jullie niet meteen doorgestoten,en is Noav dat nu weer wel richting hoofdklasse.

Wat ik wel gezien heb is dat je dit seizoen 3x van BFC hebt verloren zijn zij zo sterk of hadden jullie 3 off day's

Hopenlijk gaat het jullie goed in de regio, maar dat verwacht ik wel.

Proficiat in elk geval !!! En ik blijf jullie volgen.

• Joszéf Kipríç

:)-D

Ik kan je vertellen dat BFC dit jaar simpelweg verder was als Rapiditas. Vooral beide uitswedstrijden waren een deceptie. Daar valt niets aan af te dingen. Neemt niet weg dat we thuis echt verdiende te winnen, hele wedstrijd (5 punten) voorgestaan en uiteindelijk mag je blij zijn met een punt. Maar goed, we zullen zien wat het volgend seizoen brengt. Zonder arrogantie, we kunnen (zéker thuis) van iedereen winnen.

Ook NOAV, de kampioen van de regioklasse dít jaar, hebben we vorig jaar tweemaal het vuur aan de schenen gelegd. Wat betreft de wisselvalligheid (mijn inziens inherent aan een ploeg met een gemiddelde leeftijd als de onze) heb je helemaal gelijk, wat betreft ‘het snel op de kast’ zitten deel ik je mening absoluut niet. Dat is de afgelopen jaren volomen veranderd. Maar goed, we zullen het volgend jaar zien!

Groeten