Heren Regioklasse B zonder H.v.Blerick

• #5 - Harry

Ik heb vernomen dat Blerick in gesprek is geraakt met Bevo… Opleidingstraject Regioklasse - 1e divisie - Eredivisie. Hoeveel is er van waar?

• wasbaer

hoi scheidsinfo,

je hebt mij mailadres dus laat maar komen met die zonneschijn !!

• wasbaer

Hé #5 - Harry,

bedankt voor de tip !!!!!

• #5 - Harry

Wasbaer,

Een tip is vaak een idee waarop een actie ingezet kan worden. Ik geloof dat het contact met Bevo reeds gelegd is. Wellicht noem ik het liever een constatering… :-)

Btw, mooi veilig gespeeld! Top!

• wasbaer

Er zijn inderdaad gesprekken gaande met Bevo (beginfase) en nog een andere vereniging !!!

• #5 - Harry

Hoe snel het allemaal rondgaat he.. ;-) Ik hoop op een positief resultaat!

• #5 - Harry

Ik vermoed een samenwerking tussen Blerick, BSAC (Maasbree) en het voormalig derde team van Bevo! 2011 - 2012 hoofdklasse!

• Supporter

Toch handig van Bevo.

Als je met Bevo 3 niet kunt promoveren dan maar een plaats in de regio klasse kopen. Binnen een jaar zal dit team alleen uit Bevo spelers bestaan. Kijk uit waar jullie aan beginnen!

• wicky

Wanneer valt hier een beslissing? kan me voorstellen dat er een einddatum is aangezien er dan eventuele promotiewedstrijden gespeeld moeten worden door de 3 nr 2 teams uit de 1e klasse brabant/limburg/gelderland!

• wasbaer

Voor eind april dient men duidelijkheid te geven naar de bond. Dus er is nog veel werk aan de winkel in een kort tijdsbestek.