Heren Regioklasse B zonder H.v.Blerick

• wasbaer

In het jubileum jaar (40 jarig bestaan) zal Blerick het Heren 1 team terugtrekken uit de regioklasse B.

Er komt helaas geen samenwerking met een andere vereniging en derhalve kan men geen team op de been brengen voor het volgend seizoen.

Persoonlijk denk ik dat andere verenigingen een kans laten liggen om de jeugd op een goed nivo (regioklasse B) zich te laten ontwikkelen.

Ik ga er wel van uit dat alles goed afgewogen is en er op bestuurlijk nivo goed overleg is geweest.

Jammer !!!

Misschien tot ziens volgend jaar op het forum.

Wasbaer

• wasbaer

De groep die over blijft zal zich gaan splitsen. Een gedeelte heeft aangegeven dat ze in het 2e gaan spelen en een andere gedeelte wil kijken of ze ergens anders op regioklasse nivo of hoger kunnen spelen. Dit zal voor niet voor iedereen gemakkelijk zijn echter wie niet waagt wie niet wint.

Het 2e wordt inderdaad sterker en nu maar hopen dat ze geen kampioen worden want dan moeten we weer naar de regioklasse en hebben we eigenlijk weer hetzelfde probleem

gr., wasbaer

• handbalbal

en nu promoveert dus de nummer 2 van limburg? of moeten ze spelen tegen de andere nummers 2? brabant en welke klasse hoort nog meer onder de regio b?

• Peb

He Wasbaer,

Zijn er boys bij die het erg vinden om hoofdklasse te gaan spelen?? ;)

Misschien kunnen we nog wat versterking gebruiken voor komend jaar..

• Frits

zijn er spelers die jullie team kunnen versteken??

• Frits

ik bedoelde: versterken

• wasbaer

wie weet, misschienzijn er wel mogelijkheden =

• Peb

Jullie weten ons vast en zeker wel te bereiken om eens te kijken wat de mogelijkheden zijn ;)

• Unne fan

Hey Wasbear,

Wat jammer nu, toch niet gelukt met de onderhandelingen.

Ik hoorde dat loreal 2 versterkt gaat worden met jullie talenten uit HS1.

Dacht altijd dat dat water en vuur was loreal en blerick, maar goed in deze tijd zou het zonde zijn als de mensen die graag willen ineens weg zouden vallen.

En inderdaad bij Peb in het ploegje liggen misschien nog wel mogelijkheden ??

Nogmaals jammer en Blerick succes met het vervolg..

Wordt het nog officieel bekend gemaakt of niet ??

Grusse unne fan.

• wasbaer

Hoi Unne Fan,

dat Loreal 2 versterking krijgt vanuit Blerick is nog niet zeker. Drie jongens (17/18 jaar) gaan een proeftraining doen en hierna zullen we wel zien.

Ik ben zelf niet zo van die sentimenten en ik probeer de spelers daar neer te zetten waar ze het beste uit hun voeten komen. De contacten van mijn kant met Loreal (Bart de Swart) zijn goed.

Ik ben van mening dat we in Venlo (Blerick,Loreal en Eksplosion) moeten zorgen voor een gezamelijk sterk Heren 1 en 2 en een Dames 1 en 2 met daaronder de jeugd bij hun eigen vereniging. We moeten het reëel bekijken, sentimenten overboord gooien en de krachten samen bundelen, we hebben een goed draagvlak en potentie genoeg met deze 3 verenigingen.