Slecht weer

• Bronnenzoeker

NHV is overduidelijk:

Procedure slecht weer Landelijke competitie komend weekend.

Indien het openbaar vervoer nog rijdt en de teams met openbaar vervoer kunnen terugkeren na de wedstrijd is er geen mogelijkheid om af te zeggen voor een vastgestelde wedstrijd.

Indien de vooruitzichten zo slecht zijn, dat het onverantwoord blijkt te reizen, kunt u na overleg met 1) de tegenstander 2) de Competitieleider Reijer Louw (06 - 53 24 67 76) eventueel besluiten om niet af te reizen met het team naar een uitwedstrijd.

Een negatief reisadvies van de ANWB (weeralarm), c.q. teletekst houdt dus niet in dat de vastgetelde wedstrijden op voorhand niet gespeeld hoeven worden.

Bron: NHV Portaal / Landelijk

• Pat

Landelijk gaat alles door..

Alleen Limburg denkt weer eens na over bepaalde dingen.. (net zoals het toestemming van de begroting van NHV.. maar dat laat ik even in het midden)

Dinsdag kregen we al een mail van de tegenstander dat ze niet zeker weten of ze naar ons toe komen. Dat terwijl destijds nog niet geheel duidelijk was wat voor weer er in Limburg zou komen.

Indien de NHV aangeeft dat rijden mogelijk is, vind ik dat de wedstrijden gewoon door moeten gaan.

Paar weken terug zijn we ook tijdens de “sneeuwstorm” met de bus naar Nijmegen gegaan… was niets aan de hand. Wat wel raar was, was dat de scheidsrechters en zelfs spelers van de tegenstanders aan de late kant waren haha..

Niet zanikken.. gewoon ballen!!

• maar wel nadenken

Niet zeuren Schreef:

——————————————————-

> Niet zeuren en gewoon spelen! Men weet het lang

> van te voren dus kan op tijd met goed vervoer

> wegrijden. Zeker landelijk gezien horen de

> wedstrijden gewoon gespeeld te worden!

Jij snapt het niet helemaal volgens mij. Het gaat niet alleen om tijd, maar ook of het verantwoord is om te rijden. Kun je nog zo op tijd weggaan, goed en wel aankomen heeft niet alleen met tijd te maken.

• Handbalgirl

Ik heb eens even alle afdelingen bezocht en alleen Limburg heeft alles eruit gegooid ( misschien erg voorbarig maar in ieder geval wel duidelijk), Op Brabant staat als enige niks ( ook geen contact persoon of calamiteiten nummer) de andere afdelingen hebben een noodnummer op de site vermeld. Zij wachten het zaterdag en zondag af. Wel opvallend is dat er bij bijna alles staat dat als het OV rijdt je dan eigenlijk min of meer verplicht bent om te komen. Heel handig als er bijvoorbeeld geen bussen rijden en het station niet naast de sporthal ligt wat meestal het geval is dus echt een eenduidige oplossing is er niet. Ik denk gewoon afwachten en kijken of het verantwoord is om af te reizen ik denk dat het per regio erg zal verschillen. Hoop wel dat iedereen zijn verstand gebruikt en geen onnodige risico's gaat nemen. Als de snelwegen begaan baar zijn richting je eindbestemming dan zou ik afreizen ( de binnenwegen zijn toch overal glad) anders lekker thuis blijven.

Iedereen succes met het maken van de juiste keuze

• elly88

En winterbanden beschermen je echt niet tegen een botsing als een andere bestuurder de macht over zijn auto kwijt raakt. Noch geven ze je beter zicht als er een sneeuwstormpje overtrekt. Overigens heb ik afgelopen weken ook auto's met winterbanden rare slippers zien maken. Jammer dat het NHV zich niet wat verantwoordelijker voelt en zoals altijd een afwachtende houding aanneemt, zodat als het achteraf meeviel op (een aantal van) de wegen ze kunnen zeggen dat bezordheid en voorzorgsmaatregelen niet nodig waren.

• Handbalgirly

Laten we alles afgelasten, dan kunnen we lekker weer door de weeks in de file staan. Laat de clubs gewoon onderling bepalen wat ze willen. Vanacht zou het ook geen sneeuwen, nou we hebbenhier in Noord-Holland-Noord nog geen sneeuw zien vallen. Waaien doet het zeker!

• Sneeuwpop

Handbalgirly

Laten we alles afgelasten, dan kunnen we lekker weer door de weeks in de file staan.

Fout! De wedstrijden worden enkel ingehaald als dat voor de eindstand nodig blijkt te zijn…

• kabbel

het is onverantwoordelijk om met de d jeugd uit te moeten gaan handballen je zit wel met ander mans kinderener moet eerst weer iets gebeuren voor de bond dat in ziet

• Emjay

Nou zoals het er nu uitziet gaan wij met ons team van westsite over een half uurtje toch echt richting Raalte…

Een uurtje eerder vertrekken als normaal en dan maar rustig rijden.

We hebben de punten veel te hard nodig…

dusssss dan ook maar HOPEN dat we kunnen winnen.

Helaas missen we een sterke midden speelster.

dus duimen jullie een beetje voor ons (tu)

• Handbalgirly

Nou dan hebben jullie nu mooi mazzel EMJAY, want als je de wedstrijd gaat invallen is die sterke middenspeelsters vast ook weer terug!

Anyway, dus de wedstrijden worden alleen ingehaald als het belangrijk is?? In de hoofdklasse A is het zo spannend dat alle wedstrijden belangrijk zijn!! En dan heb ik het niet over VOC die kampioen gaat worden, maar om de degradatiekandidaten! En de nummer 2 positie is ook nog lang niet bepaald.

Wie bepaald of het belangrijk is???