Slecht weer

• Handbalgirly

Ze moeten gewoon vanuit het NHV 1 lijn trekken. Iedereen wist dat het dit weekend slecht zou worden. Ze hadden het hele weekend moeten afgelasten. En niet de één wel en de ander niet!!

Er zijn zelfs ploegen die op deze manier voordeel kunnen pakken!!!! Laat je geblesseerde topspeler nou over twee weken weer fit zijn!!! Die ploeg die maar 15 km moest heeft er zeker gebruik van gemaakt.

Kwiek Raalte heeft 200 km gereden zondagochtend!!!

Ik vind dat de wedstrijden voor de kerst nog moeten worden overgespeeld!!!!

• brabander

als de knmi een weeralarm afgeeft betekend dit toch dat het beter is om niet de weg op te gaan, of zie ik dat verkeerd

en als dat sommige teams goed uit komt zo is het dan maar

maar iemand de weg op sturen voor een patrijtje handbal kom op nou

zelfs het voetbal ligt eruit en de vollybalwedstrijd in de hoogste klasse gaat niet door omdat het te slecht is op de weg (en ook vollybal doe je in de zaal)

De bond moet het weeralarm overnemen en gewoon zeggen niet gaan,

kom op mensen bij zo'nslecht weer niet de weg op

ook al is het nog geen 15 kilometer verder waar je moet spelen

• René1983

Ik weet niet waar kwiek/Raalte heen moest vandaag, (oh sorry was gisteraaf toen het nog wel redelijk te doen was)

Maar zelf moest ik ook ongeveer 200 km rijden en we zijn niet gegaan,

Dit omdat het gewoonweg te gevaarlijk was om weg te gaan alle wegen lagen vol met sneeuw.

Ja inderdaad je krijgt zo op dit moment een ongelijke stand, maar aan het weer kun je niets veranderen.

Ik vind inderdaad dat sommige ploegen iets te makkelijk afzeggen.

Ben vanmiddag bij de regioklasse B dames wedstrijd wezen kijken tussen OBW en AAC 2 deze ging wel gewoon door.

Maar ik kan me voorstellen dat als 1 van deze 2 ploegen naar een ploeg als margraten had gemoeten dat ze dat dan niet gedaan hadden.

Zelf ben ik niet bang op de weg maar gewoon doorrijden was er niet bij.

En voor ons was het niet gunstig want we waren er helemaal klaar voor en we waren ook helemaal klaar voor de topper tegen de nr 2 maar het weer liet het gewoon niet toe. Nu moeten we wss spelen op 3 januari nee daar worden we vrolijk van.

Hoe dan ook heeft natuurlijk iedereen hier zijn mening over en zijn de regels van de bond redelijk duidelijk. Het OV rijdt overigens ook lang niet overal dus wat dat aangaat zullen er inderdaad een hoop wedstrijden uitvallen.

Maarja zelfs de grootste bond van nederland de KNVB last wedstrijden af omdat de omstandigheden op de weg niet goed zijn en dan hebben we het over betaald voetbalclubs. Dus het is niet zo vreemd dat er ploegen zeggen dit gaat niet, hoe vervelend het ook is.

• een handballer

Dit stond op de site van zuid holland zuid

en gelijk hebben ze

met weeralarm niet afreizen

Wedstrijden 20 december 2009

In verband met de hevige sneeuwval wordt de noodtelefoon op dit moment plat gebeld.

Teams die vanwege de weerstomstandigheden niet willen afreizen kunnen de tegenpartij en/of scheidsrechter hierover informeren. Graag wel het wedstrijdformulier insturen en op de achterkant vermelden dat de wedstrijd is afgezegd.

De wedstrijden worden op een later tijdstip ingepland.

Tel.nrs. van bondsscheidsrechter zijn op te vragen bij de noodtelefoon.

• heiko

Deze melding stond nog niet op de site toen wij vertrokken.

Uitspelende vereniging heeft ons ook niet gebeld.

Kan alleen concluderen dat het niet afreizen op eigen initiatief is gebeurd.

Nogmaals, NHV zoekt wel uit terecht of onterecht!

• Handbalster

Natuurlijk is het terecht! Of je nou 200 km of 45 of 15 km moet rijden, een ongeluk zit in een klein hoekje…. En ik kan er over mee praten, afgelopen donderdag m'n auto tegen een geparkeerde Jeep aan geknald omdat het spekglad was en dat was bij mij om de hoek!!!

Dus roos, iedereen met een beetje gezond verstand was vanmorgen niet gaan rijden en als de bond dáár moeilijk over had gedaan :S …..

• busje

dit was echt niet verantwoord om vandaag te rijden… en vind het belachelijk dat mensen dan zeggen dat het voor de kerstdagen nog ingehaald moet worden want dit is pure overmacht… en hier is toch een weekend (2/1 en 3/1) voor gepland?… heel jammer dat we niet konden spelen.. maar was wel blij toen ik thuis weer bij het kacheltje zat

• heiko

Dusjouw mening is als volgt:

Als een scheidsrechter/ster het te slecht weer vindt, kan hij/zij zelfstandig beslissen om wel/niet naar de wedstrijd te gaan. Nogmaals, op het moment van vertrek was er nog geen weeralarm!

Mogelijk ten overvloede maar toch:

Ook een scheidsrechter heeft een plicht om naar de hem of haar toe bedeelde wedstrijd te gaan.

Na driemaal niet opkomen fluit je niet meer!

Ik ben trouwens zonder schade door het verkeer gekomen!

(vakmanschap = meesterschap :)-D)

• pb

Kwiek 2 moest vandaag naar DTS. Kwiek 1 heeft gisteravond idd ook 200 km gereden.

• Handbalster

Je hebt slecht weer en je hebt slecht weer….! Maar zoals ik al, met een beetje gezond verstand……..

En gelukkig maar dat je heel bent aangekomen, alleen denk ik dat dat meer geluk is geweest dan vakmanschap!!!! :P