Ik weet niet waar kwiek/Raalte heen moest vandaag, (oh sorry was gisteraaf toen het nog wel redelijk te doen was)
Maar zelf moest ik ook ongeveer 200 km rijden en we zijn niet gegaan,
Dit omdat het gewoonweg te gevaarlijk was om weg te gaan alle wegen lagen vol met sneeuw.
Ja inderdaad je krijgt zo op dit moment een ongelijke stand, maar aan het weer kun je niets veranderen.
Ik vind inderdaad dat sommige ploegen iets te makkelijk afzeggen.
Ben vanmiddag bij de regioklasse B dames wedstrijd wezen kijken tussen OBW en AAC 2 deze ging wel gewoon door.
Maar ik kan me voorstellen dat als 1 van deze 2 ploegen naar een ploeg als margraten had gemoeten dat ze dat dan niet gedaan hadden.
Zelf ben ik niet bang op de weg maar gewoon doorrijden was er niet bij.
En voor ons was het niet gunstig want we waren er helemaal klaar voor en we waren ook helemaal klaar voor de topper tegen de nr 2 maar het weer liet het gewoon niet toe. Nu moeten we wss spelen op 3 januari nee daar worden we vrolijk van.
Hoe dan ook heeft natuurlijk iedereen hier zijn mening over en zijn de regels van de bond redelijk duidelijk. Het OV rijdt overigens ook lang niet overal dus wat dat aangaat zullen er inderdaad een hoop wedstrijden uitvallen.
Maarja zelfs de grootste bond van nederland de KNVB last wedstrijden af omdat de omstandigheden op de weg niet goed zijn en dan hebben we het over betaald voetbalclubs. Dus het is niet zo vreemd dat er ploegen zeggen dit gaat niet, hoe vervelend het ook is.