Slecht weer

• scheids

Winnen is al scheidsrechter lastig, dus dan maar een goede pot fluiten. Bij heel slecht weer bij vertrek, bond bellen was het advies dat wij kregen.

• RR vooruit

Openbaar vervoer? En als je daarmee niet tijdig meer terugkomt als je pas om 21.00 uur op 220km afstand speelt???

Waarschijnlijk zal het wel weer zo zijn, dat uiteindelijk eerst weer ergens een kalf moet verzuipen, alvorens men de put dempt. Pro-actief reageren is nou niet echt de sterkste kant van het NHV door de jaren heen. Als het KNMI en de ANWB toch vragen om zo veel mogelijk thuis te blijven… ONBEGRIJPELIJK… Maar laten we wachten op de eerste brokken, dan zullen ze wel eens wakker schrikken…

• René1983

Nou wij zouden vandaag gewoon gaan spelen ondanks het te verwachten slechte weer, dus onze intenties waren goed.

Vanmorgen sms van de coach gehad dat we het er toch niet op gaan wagen. We moesten van Ede naar Groningen maar er is hier nu al zo'n 10 cm aan sneeuw gevallen en we achten het niet veilig om te vertrekken richting het hoge noorden.

Ik hoop en verwacht eigenlijk dat de bond met dit soort omstandigheden toch rekening houdt, we gaan echt niet voor ons plezier een keer op een doordeweekse avond naar groningen toe namelijk.

• rapporteur

zolang de kerken op zijn kan je ballen ook

• Hobbes

Hier in Friesland rijdt er geen openbaar vervoer, is denk ik ook niet verantwoord om de weg op te gaan. Ze hadden beter het hele weekend kunnen schrappen, er ontstaat zo een ongelijke situatie. Er is in of na het seizoen nog voldoende ruimte om een weekend te plannen. Dan weet iedereen waar ie aan toe is

• lola

Gewoon ballen allemaal, jaja. Maar er zijn toch wedstrijden afgelast, waaronder die van mijzelf. Beetje gelijk had ik dus wel. Voor alle bikkels die zich door dit weer gaan wagen; Succes, ik hoop dat het het waard is.

• moniek

onze wedstrijd ook afgelast. moesten vanaf geestern na groningen maar scheidsrechters zaten ook vast!

• Godverdomme

Van de kerk mag je op zondag niet handballen.

• Sas

Dames hoofdklasse B:

Aalsmeer 2 tegen Leudal is ook agelast. Helemaal begrijpelijk, op de ski's of met een slee zou men nog sneller in Aalsmeer gekomen zijn dan met de auto !

• heiko

Wij moesten als scheidsrechters in Waddinxveen een wedstrijd fluiten.

(Vanuit onze woonplaatsen 25km en 45km)

Wij waren beiden ruimschoots op tijd aanwezig.

Stelling: op tijd vertrekken is op tijd aankomen (werkt bij de NS ook!!)

Eenmaal daar aanwezig hoorden we van de thuisspelende ploeg dat de wedstrijd niet gespeeld kon worden.

De uitspelende ploeg had via SMS laten weten niet te komen vanwege het slechte weer!

Voor de uitspelende ploeg was het slechts 15km!

Er werd op dat moment een wedstrijd gespeeld waarvan de uitspelende ploeg ook zo'n 40km heeft moeten reizen.

Wedstrijdformulier ingevuld en maar weer naar huis.

De rest is aan het NHV!