Slecht weer

• lola

Lekker hoor, die sneeuw! Maar is het wel verantwoord om de wedstrijden van dit weekend door te laten gaan? De weg op is niet echt verstandig nu. Ben benieuwd wat de bond doet.

• Bananen Man

Uhm het weekend is nog wel een paar uur verder?

• ploppie

Spelen jullie niet in een hal dan?

• nr3

Hmm je komt toch over de snelweg. Wel een reden voor verschillende teams om niet te komen vrees ik.

• Oude kenner

Zolang het openbaar vervoer blijft rijden, ben je als team en scheidsrechter(s) verplicht om tijdig voor aanvang van de wedstrijd aanwezig te zijn. Niet opkomen terwijl het openbaar vervoer wel rijdt, betekent 2 strafpunten in mindering en boete en/of kostenvergoeding. Uit het (grijze) verleden herinner ik mij nog wel dat er ook wel eens achteraf dispensatie door het bondsbestuur is verleend.

• Hoi

Is wel grappig dat het gevraagd word… Dus dat betekend dat ik ook niet naar me werk hoef als er een laagje sneeuw ligt? Gewoon voorzichtig rijden en eerder weg gaan;-)

• René1983

Nou ja, de regeling van het OV klopt, Nu kan het natuurlijk zo zijn dat zoals wij Reehorst komende zondag naar Groningen (V en S) moeten, waarbij de situatie van gister zo was dat het OV in Groningen stil lag maar dat in de regio Ede gewoon reed. Waar moet je dan vanuit gaan?

Ik heb gistermiddag op de weg gezeten en toen was het geen pretje, maar gisteravond naar de training, kon ik gewoon doorrijden op de snelweg en was er dus niks aan de hand. Ik denk dan ook niet dat je van te voren kunt roepen ja maar er kan wel eens een gevaarlijke situatie ontstaan dus laten we deze competitieronde er maar uitgooien. Dat is ook nog helemaal verschillend per regio. Wij houden met Reehorst gewoon een langere reistijd aan (deze was gelukkig nog niet zo lang) om te zorgen dat we gewoon kunnen spelen.

• hallo

Hallo Hoi

Wel een verschil hé? Je werk of een hobby?? Tuurlijk, eerder vertrekken is een goede optie, maar het is en blijft een hobby. En 2 uur op de weg 's avonds laat na een wedstrijd in dit weer is nou ook niet echt een pretje..

• opbouwster

De regelen menten zegt, smoel houden en ballen.

• René1983

Nee dat klopt dat is ook geen pretje,

Maar dat is het risico van hoger spelen.

Dat weet je als team en dat vinden wij ook niet heel erg.

Dab moet gewoon zorgen dat je wint en dan is het al een stuk minder erg om die lange rit te maken, ook al zou deze dan door slecht weer zijn.

Want als je lager speelt dan speel je over het algemeen ook niet zover weg en is het over het algemeen nog wel redelijk goed te doen.