Slecht weer

• mega mindy

Hoi roos,

Ik ben blij dat je zoveel vertrouwen in jouw eigen vakmanschap hebt.

Misschien zijn er anderen met net zoveel vakmanschap die liever geen onnodige risico's nemen.

• Handbalster

Chapeau!!!(tu)

• scheidsrechter

het was goed te doen op de rijkswegen

ja in de plaatsen zelf niet harder dan 40

en soms niet te rijden

zelf wel gefloten

mijn maat is niet zo ver gekomen zat vast in het verkeer

it hoort allemaal bij het spelletje

• heiko

slipkursus is nooit weg!

• scheids2

Het ligt er echt aan uit welk gebied je komt. Hier ligt het al dagen sneeuw. Van de week heb ik een uur gegleden. Gisteravond was er prima te rijden dus die wedstrijden zijn gewoon door gegaan. Vanochtend stormde hier het. Mijn wielen stonden vast in de sneeuw. Willen we nog langer handballen?? of moeten we speelsters/spelers verliezen omdat wij zonodig risico op de weg moeten nemen terwijl het wordt afgeraden. Ik handbal al jaren en ik heb dit ooit 1 of 2 keer meegemaakt. Het is natuurlijk lastig voor de bond/afdeling maar je wil als bond/afdeling toch ook niet op geweten dat je nog meer overlijdensadvertenties moet plaatsen.

• Wim

Helaas zijn wij samen naar Middelburg afgereisd, ondanks alle voorspellingen. Vele sneeuwbuien getrotseerd. Wedstrijd was dames EMM-Internos2.

Hier op tijd aangekomen bleek er alleen een kantinebeheerster te zijn. Zij wist te vertellen dat iedereen wist dat de wedstrijden niet doorgingen. Wij dus niet. Meestal gebeurt dit andersom, soms komt er 1 team niet opdagen maar als beide teams er niet zijn ga je je afvragen of het niet door ons komt. Dus gingen wij weer dik 2 uur terug naar Rotterdam. Toch een gezellige dag gehad ondanks de sneeuwstormen. Kwestie van zelfverzekerdheid, misschien ook een beetje eigenwijsheid, maar uiteindelijk blijft het raar dat wij er niets van wisten. Dat velen thuisblijven kunnen wij goed begrijpen, wij hebben echter niet zo veel problemen met dit weer. Morgen gaan we ook weer de weg op.

Onderweg werden wij door diverse teams van eigen vereniging gebeld wat te doen, waarbij wij steeds vertelden niet de scheidsrechter vergeten te bellen als je besluit niet te spelen.

Even voor de duidelijkheid, als het de Heren EMM-Internos waren geweest hadden wij het uiteraard niet gedaan. De dames kunnen het nog goed maken!?!?

Allen een sportief 2010 alvast,

Wim.

• trainer

Apart, we kunnen door de sneeuw niet meer naar school, werk of sporten maar op Schiphol was het zaterdag wel de drukste dag met mensen die op vakantie gingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyypisch Nederland.

• Speelster

Beste Wim,

Ik speel zelf bj EMM en was ook opweg naar de hal. Na een telefoontje van een van mijn ploeggenooten ben ik omgedraaid en hebben we de rest afgebeld. Internos is wel opweg gegaan naar ik begreep maar is uiteindelijk toch omgedraaid. Veel jonge meiden met pas een rijbewijs en die durfde het ( heel begrijpelijk) niet aan. Wel knap dat ze in ieder geval een poging gewaagd hebben. Ik weet dat ze hebben geprobeerd om jullie telefoonnummers te achterhalen maar dat is dus niet gelukt. Heel vervelend voor jullie dat je voor niks zijn afgereisd maar klasse dat je het toch gedaan hebben. Er zijn vast ploegen die allebei aanwezig waren maar waar de scheids niet was. Nieuwe poging in 2010.

Fijne Feestdagen

• Pat

Vanuit Susteren zijn wij gisteren met de bus gewoon naar Nijmegen gereden. Ook nog op een degelijk tempo. We haalde auto's simpelweg in.. Nergens last van…

Vind dat het inderdaad bij het team zelf ligt of het verantwoord is om te reizen met deze weersomstandigheden.

• scheids 3

Je hebt helemaal gelijk

maar dan moet de competitieleider of iemand anders van de bond wel bereikbaar zijn

in afd oost zondag van 9 tot half 10

gebeld maar geen comp. leiderook geen melding op de site( ja 'smiddags)

dus maar gaan rijden op eigen risico krijg je nog een klote wedstrijd ook