Het wordt weer slecht weer!!! Lekker glad op de weg…
Het ligt er denk ik ook aan waar je woont. Wij hebben in Zeeland amper sneeuw gezien. De snelwegen zijn goed begaanbaar. Overdag is het bij ons boven nul. De belangrijkste wegen zijn goed begaanbaar. In de woonwijken moet je gewoon uitkijken. En je weet dit weer van te voren. Je kan ook een hlaf uur eerder weg.
Als je in Amsterdam e. o woont is het op dit moment een ander verhaal. Het is volgens mij per provincie een beetje aftasten en bekijken
Daar gaan we weer…….
Ik vind het nogal een verschil, je werk of een partijtje handbal!
En je kan best eerder vertrekken, maar het gaat er denk ik niet om of je op tijd komt , maar om de veiligheid van speelsters…
Ik spreek voor mezelf, maar ik ga voor een wedstrijdje handbal geen enkel risico nemen, hoe fanatiek ik ook ben!
Met de vooruitzichten voor komend weekend moet het NHV gewoon tenminste alle wedstrijden uit de landelijke competitie eruit gooien, het is gewoon te gevaarlijk allemaal. Klaarblijkelijk moeten er eerst ongelukken gebeuren eer men wakker wordt. Als men slim is en toch niet meer om het kampioenschap speelt, neem dan maar die twee punten in mindering. Mijn zout is in ieder geval op.
Jullie hebben je zin!
Dit heb ik in mijn handbal ‘carrière’ nog nooit meegemaakt! Laatst op die zondag toen het super slecht weer was is het wel gewoon doorgegaan :s
Nu zijn we er in ieder geval vroeg bij!
We moeten zondag tegen de koploper, dus het weer zorgt er voor dat we in ieder geval niet verder achterop raken
http://www.limburg.nhv.nl/nieuws/1475-Weeralarm
Nu door het KNMI opnieuw een weeralarm is afgegeven en het openbaar vervoer waarschijnlijk flink zal zijn ontregeld, deelt het afdelingsbestuur mede dat alle wedstrijden die op zaterdag 8 januari en zondag 9 januari 2010 zouden worden gespeeld worden afgelast. Wij verwijzen u naar artikel 43 lid 6 van het Wedstrijdreglement.
Voor de landelijke wedstrijden wordt verwezen naar de website landelijk http://www.nhv.nl/Competitie
Ook voor de BeneLicom gaan de wedstrijden niet door.
De wedstrijden die hierdoor geen doorgang vinden, zullen niet worden ingehaald. Dit is slechts anders indien aan het einde van de competitie blijkt dat de uitslag van de wedstrijd van invloed is op promotie of degradatie, en het afdelingsbestuur beslist dat die wedstrijden alsnog worden gespeeld.
Tevens is het verzoek dat de SKP van de vereniging hun scheidsrechter(s) informeren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?