Transfermarkt

• Maarten

Opzich zou het geen slechte zet zijn van Verjans. De Lions kan wel een goede spelverdeler gebruiken. Daarbij is Joeri weer thuis, waar hij hoort.

Ik denk dat ze flink kunnen groeien met hem erbij. En Verjans zelf natuurlijk ook…

• trainer

dat bedoel ik nou, de lions kunnen wel een goede spelverdeler gebruiken. geloof mij het niveau van e en o ligt toch een stukkie hoger dan dat van de lions. dan zou ik nog eerder kiezen voor bevo. bovendien zal zijn neefje vaak op de bank belanden als joeri de stap zou maken naar de lions

• Eredivisie supporter

Aardig wat transfernieuws..

Maar wie weet of nieuwkomer Swift Arnhem zich nog gaat versterken met eredivsiewaardige spelers? Ze zullen, nu ze er weer in zitten toch een keer erin willen blijven..

• bal

Arthur Langendijk wordt deze week gepresenteerd als coach van E&O

• lefthanded

wel weer typisch dat er weer niet veel talent komt uit de eigen opleiding van Hellas. Zoals altijd struinen overal in de afdeling naar talent. Erg jammer.

Dan liever Quintus, die hebben een veel betere opleiding en halen veel meer jongens uit hun eigen opleiding. In tegenstelling tot Hellas leidt Quintus op elk niveau (t/m de mini's) hun jeugd wel goed op.

• ..handballer..

Quintus leidt zijn spelers goed op? Ik denk dat jij dan van een andere planeet komt ofzo,

want bij de jongens vindt ik dat quintus altijd heel agressief speelt. En dan niet op een

positieve manier, maar alleen maar hakken en zagen. Ze hebben altijd wel talent rondlopen,

maar een groot deel ontwikkelt zich vaak niet ver genoeg om een eredivisiewaardige speler

te worden. En als je bij de herenselectie kijkt, dan zie ik toch echt veel spelers die oorspronkelijk

niet van quintus vandaan komen. Dat kan ook niet anders, want je kan het gewoon niet alleen

van je jeugdspelers hebben. Maar goed, ieder zijn mening.;)

• Fisherman

Denkt het niet…

In een verre straal om Arnhem heen zit er weinig potentieel. Persoonlijk vind ik iemand van 29 jaar oud en van MHV ook niet meteen een versterking.

Zit er nog meer in het vat??

• Ook handballer

Handballer, zou jij je willen verdiepen in de herenselectie van Quintus voordat je zo dom lult! Ook al is het “je mening”

60% van de heren 1 selectie heeft zijn jeugdopleiding (vanaf 1e jaar A-jeugd) doorlopen bij Quintus, jaja inclusief Stuiver/Verlaan/Vijverberg etc. Zijn nog een aantal clubs in de eredivisie die dit kunnen zeggen maar veel zijn het er niet!

Hakken en zagen, kwestie van mentaliteit en de wil om te winnen. Deze jongens worden daarmee groot of behalen op deze manier het eerste/tweede en een gebroken neus of gescheurde kaak hoort daarbij.. De poessies die het hoogste niveau niet halen, zeuren het hardst!

En nog zoiets, in de jaren voordat Hellas kampioen werd, riep men altijd “geef ons maar de mentaliteit en vechtlust van Quintus” en andersom “de techniek van Hellas was welkom bij Quintus”! Ik gok zomaar dat jij nog een aantal stapen te gaan heb, pik..

• ..handballer..

Dan zou ik zelf toch maar een gaan kijken in de geschiedenis boeken, want stuiver

komt oorspronkelijk toch echt van Roda'71… pik. Je kan ook een mentaliteit hebben om

te winnen, zonder iemand onder het asfalt te beuken. Op die manier blijft het spelletje ook

leuk voor iedereen. Ik ben echt niet de enige die dit vind, zou maar eens om je heen kijken

in de regio. Er zijn meerdere verenigingen die vinden dat Quintus te hard speelt. Ben het met

je eens dat we moeten incasseren, maar het moet wel gewoon sportief blijven. En je hoeft me

echt niet te zeggen dat ik nog een lange weg te gaan heb, dat zoek ik zelf wel uit.

• pickoooo

dan vind ik dat haro ook in de rijtje mag komen, de doelstelling is om tussen 70/80 procent eigen opgeleide spelers of rotterdamse gasten in de selectie te hebben. uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

van den hoed/eimers/tadey/da mata gomes van atomium

van est/broz van des

trouw van helius/des

piter van snelwiek

van de barselaar van snelwiek

baumann van snelwiek

luijendijk van heliu/snelwiek

alleen klomp komt van houten/tachos

van doorn van groene ster

en kersten van hellas.

vind ik best goed!