hey ex speler,
Je mag het dan wel grappig vinden hoe ik dingen zeg maar ik vind het wel heel grappig hoe jij naar dingen kijkt….
Als eerst… hoeveel jeugdspelers zijn er in de breedte bijgekoemen in de afgelopen 5 jaar, bij al deze verenigingen? en hoeveel zijn daar via schoolhandbal of promotie dagen bij gekomen dus via inspanning van HAR&O. met als enige doel handbal als breedte sport te promoten en stimuleren.
Meeuwen, roda en etc zijn deze spelers niet kwijt, ze betalen nog gewoon contributie aan hun eigen club! alleen die jongens hebben er voor gekozen om mee te trainen bij har&o, gratis trainig, zaal, spullen en zeer kundige trainers. Deze kinderen doen dit omdat ze benieuwd zijn wat ze op sportief vlak eruit kunnen halen ! deze spelers zijn dus nog steeds lid van hun eigenclub, zonder kosten te maken, en kunnen zichzelf sportief verder ontplooien dan misschien anders mogelijk was. natuurlijk stoppen er ook jongen,maar uitval hoord bij die leeftijd.
Savosa en HVOS, als eerst ik wens die clubs al het goeds want zijn leuke verenigingen. Ook hier in de omgeving zijn schoolhanbaldagen georganiseerd en is dus aanloop van jeugd. Dat ze talenten kwijt zijn geraakt…. Stel je voor je bent een talent en kan mee trainen met HAR&O, Vervolgens ervaar je dat dit meetrainen je verder kan brenegn op topsportiefvlak. Deze trainingen zijn gratis etc maar je betaald nog gewoon aan je eigen club.
Vervolgens stapt je vereniging uit de HAR&O en sta je voor een keus, terug naar breedte sport of overschijven naar een ander club zodat je doorgaat bij de HAR&O met meer trainingen etc… als talenten er voor kiezen om dat te doen moet je niet HAR&O achteraf de schuld gaan geven…. door te stoppen raak je de talenten nu wel kwijt die meer naar de topsport willen.
En dat zelfs een mevr zornic over kan stappen naar hellas, geeft alleen maar aan dat elke speler in de HAR&o zelf mag kiezen bij de har&o wat hij/zij het best vind passen bij zichzelf. EIGEN KEUZE, HAR&O geeft alleen maar de mogelijkheid om te kiezen tussen breedte of topsport zonder daar andere clubs van hun leden af te troggelen (blijft lid bij je eigen club), en zelfs stimuleren om in de breedte te groeien door veel projecten…
grappig hoe jij naar dingen kijkt