Transfermarkt

• pickooo

@ mossel

jaa zo lus ik er ook nog wel een paar. limburg wil ook niet bij nederland horen ( en nederland limburg niet ;) ) maar je ontkomt er niet aan!

en zoals boven beschreven, voordat het definitief haro ging heten, was het des, en sinds 3 jaar is het idd alleen haro. dus niet gelijk op je pikkie getrapt zijn.

feit is dat ik dus heb benoenmd dat het niet om 1club gaat, maar om alle spelers die in rotterdam zijn opgeleid.

jebem tie u usta te jebem!

• Mosselman

Nou nou mossel, kom je tof doen met feiten… Zie ik toch echt een beleidsplan van 5 jaar…

Terwijl je nog staat te roepen dat je met feiten komt….

Dan nog dat belachlijke vorige punt van je dat als iedereen zo als de

har&o gaat doen je 4 eredivisie clubs overhoudt??!!!

Als eerst, Har&o is geen samenstelling van verenigingen maar van talenten. Ten tweede ook geen samensmelting van

clubs die al Eredivisie speelde…. Het is een samenstelling van talenten uit verschillende

Rotterdamse clubs, uit allerlei divisieniveau's. Alle verenigingen bestaan nog en spelen op hun niveau,

alleen des is een divisie plek kwijtgeraakt, wat in overleg is gebeurd!!! Verder

is er nergens een club of ook maar een team verdwenen…..

Dus dat argument over maar 4 eredivie clubs overhouden is gewoon dom geschreeuw,

waar je jezelf enorm de kijk mee zet!!!!

Oeps….

• Mosselman

Oja en geachte tjakka, zoals je naam al doet vermoeden:

ergens domweg achteraan gaan lopen roepen doet je niet heel erg slim overkomen.

Hier pak aan, zeggen zonder enige vorm van verstand of inzicht…

• iemand

Lekker voor de nieuwe trainer van e en o als je twee beste spelers misschien vertrekken.

• Ex-speler

Grappig dat je dat zo zegt.

Savosa geen HAJ meer, leeggevreten en daarna uit de associatie gestapt.

HVOS eruit gestapt, was niet erg veel, maar die paar talentjes die er waren zijn nu weg.

ETC heeft bijna niets bijgedragen, maar heeft ook na het 1ste team weinig over.

ASC bestaat niet meer.

Meeuwen, tja??? Ik gok op 4de klasse afdeling.

Roda speelt inmiddels 2de klasse afdeling met weinig a-jeugd over.

De dameskant ziet er niet echt frisser uit.

Gaan ook nog 3 talenten (waaronder mevr.Zornic) over naar Hellas, dus weg uit Rotjeknor.

Veel succes met de doelstellingen.

Peter.

• trainer

ik heb nergens gelezen dat erik huizing weggaat, jij wel dan

• smeichel

Ik heb ook nog nergens gelezen dat andere spelers vertrekken bij e en o? behalve sluijters naar spanje en mulder die naar waarschijnlijkheid een stapje terug doet..

• mosselman

hey ex speler,

Je mag het dan wel grappig vinden hoe ik dingen zeg maar ik vind het wel heel grappig hoe jij naar dingen kijkt….

Als eerst… hoeveel jeugdspelers zijn er in de breedte bijgekoemen in de afgelopen 5 jaar, bij al deze verenigingen? en hoeveel zijn daar via schoolhandbal of promotie dagen bij gekomen dus via inspanning van HAR&O. met als enige doel handbal als breedte sport te promoten en stimuleren.

Meeuwen, roda en etc zijn deze spelers niet kwijt, ze betalen nog gewoon contributie aan hun eigen club! alleen die jongens hebben er voor gekozen om mee te trainen bij har&o, gratis trainig, zaal, spullen en zeer kundige trainers. Deze kinderen doen dit omdat ze benieuwd zijn wat ze op sportief vlak eruit kunnen halen ! deze spelers zijn dus nog steeds lid van hun eigenclub, zonder kosten te maken, en kunnen zichzelf sportief verder ontplooien dan misschien anders mogelijk was. natuurlijk stoppen er ook jongen,maar uitval hoord bij die leeftijd.

Savosa en HVOS, als eerst ik wens die clubs al het goeds want zijn leuke verenigingen. Ook hier in de omgeving zijn schoolhanbaldagen georganiseerd en is dus aanloop van jeugd. Dat ze talenten kwijt zijn geraakt…. Stel je voor je bent een talent en kan mee trainen met HAR&O, Vervolgens ervaar je dat dit meetrainen je verder kan brenegn op topsportiefvlak. Deze trainingen zijn gratis etc maar je betaald nog gewoon aan je eigen club.

Vervolgens stapt je vereniging uit de HAR&O en sta je voor een keus, terug naar breedte sport of overschijven naar een ander club zodat je doorgaat bij de HAR&O met meer trainingen etc… als talenten er voor kiezen om dat te doen moet je niet HAR&O achteraf de schuld gaan geven…. door te stoppen raak je de talenten nu wel kwijt die meer naar de topsport willen.

En dat zelfs een mevr zornic over kan stappen naar hellas, geeft alleen maar aan dat elke speler in de HAR&o zelf mag kiezen bij de har&o wat hij/zij het best vind passen bij zichzelf. EIGEN KEUZE, HAR&O geeft alleen maar de mogelijkheid om te kiezen tussen breedte of topsport zonder daar andere clubs van hun leden af te troggelen (blijft lid bij je eigen club), en zelfs stimuleren om in de breedte te groeien door veel projecten…

grappig hoe jij naar dingen kijkt

• (Duim)-Zuigertje

Het lijkt mij beter dat jullie telefoonnummers uitwisselen.

Scheelt eelt op de vingers in komkommertijd.

• Handballer

Jorrit Gaal stopt bij BEVO, hij gaat zich richten op een maatschappelijke carriére. Benieuwd hoe ze dit oplossen.

Trouwens, de discussie over Verjans, waarom zou het zuiden niet bevo kunnen zijn? misschien dat hij dit wel als mogelijkheid ziet, omdat Lions zich al 2 seizoenen van een compleet nieuw team heeft voorzien maar telkens toch faalde als je ziet welk spelersmateriaal er rondloopt en ik denk ook dat zij de vereniging zijn die het meeste betaalt voor de spelers. Zou het totaal niet gek vinden als joeri naar bevo zou komen.