???? dat laatste snap ik niet????
wanneer gaan we haro snelwiek noemen??
Ik denk dat je probeert te zeggen: dat de komende jaartjes Haro 1 wordt aangevuld met mn snelwiekers totdat de
nog erg jonge maar goede jeugdlichting kunnen aansluiten???? zodat een groot gedeelte van haro zal bestaan uit
snelwiekers???? als eerst…. hopen dat HARO die jaren op niveau kan overbruggen.
WAt voor anders iets je bedoelt snap ik anders niet< maar als je dit bedoelt…. Het liefst snel, en ik zal weer staan te juichen!!! dat zou zo mooi zijn. dat betekend dat het Haro-topsportgedeelte in zijn opzet geslaagd is!!! ik zou het zelf alleen nog steeds haro noemen ipv snelwiek……
moet je voorstellen dat een VOLLEDIGE lichting rotterdamse talenten bij elkaar blijven en een vast hecht team vormen, vanaf hun jeugd door zeer goede jeugdtrainers opgeleid met veel trainingsuren doordat ze bij hun eigen club en Haro de volgende stappen hebben doorgelopen:talents, jeugd, heren!!
DAt staat gelijk aan op dit moment alle van oorsprong rotterdamse jongens spelend in eredivisie of buitenland 1 team gaan vormen…. dus dat alle giga talenten met (wel) goede instelling niet weg zouden moeten zijn gegaan om ergens wel een goede handbalopleiding met voldoende trainingsuren te krijgen!!!
Alle andere handbalteams zouden hieroor niet meer kunnen vissen in de rotterdamse vijver!! dus regio rotterdam zou VEEL STERKER worden en heel veel andere clubs raken ERG BELANGRIJKE spelers kwijt.
Let wel, de huidige clubs waar deze jongens spelen hebben er natuurlijk voor gezorgd dat het zulke kundige speelers zijn geworden…maar bij de komende lichting kan haro dat gaan doen!!! terwijl de clubs niet bijna kapot gaan omdat spelers weggaan, ze blijven namelijk contributie betalen aan hun huidige club, zonder kosten te maken!!!!
Dus als je dit bedoelt met wanneer heet haro ->snelwiek ben ik heel blij, eindelijk TOPhandbal in rotterdam. Maar kleine voetnoot, snelwiek kan dan de eerste club worden waar eindelijk niet al hun rotterdamse mega talenten met instelling verdwijnen… wat hiervoor wel is gebeurd met andere rotterdamse clubs…
En helaas moet ik eerlijk zeggen, ondanks dat de erg jonge lichting erg goed is…. dat dit zeker niet de beste lichting is van de afgelopen jaren……En ik mag het zeggen want ik maak zeker geen deel uit van de lichting talenten!!!!! over de groep die helemaal weg gevist zijn uit rotterdam…..
Mensen die er verstand van hebben weten over welke lichting ik spreek…. al die ‘oude’ jongens bij elkaar, zoveel vroeger-talent en kunde die nu andere clubs versterken!! en de trainingsmentaliteit zo ook eens goed zijn in rotterdam want als de kern van de groep had bestaat uit zulke talenten die een handbalmentaliteit hebben om ver weg te wonen, vaak te trainen en mee komen bij de huidige topclubs in nederland en buitenland……
Wanneer dat lukt sta ik te juichen in rotterdam