Verjans naar Nordhorn.?
Jesus Uri Geller,
Eimers/Tadey zijn aanwinsten idd…maar om nou Jovanov als grote held te onthalen??? Eerst weggestuurd uit Limburg, toen ging die weg bij Quintus, weer weg bij HARO, weer weg bij Quintus en nu weer terug naar HARO. Was zelfs zo dat vijf spelers van HARO aangegeven hadden niet meer voor HARO te spelen als Jovanov afgelopen seizoen in zou stromen, dus…..
En Kersten? Getuigt van weinig kennis als je die hoger hebt zitten dan Joost van Est en an “Stanley”?? (komt zelfs in de stukken van Peter Lotman weinig voor, dat zegt genoeg)
Typisch Rotterdamse eigenschap, aan het begin van elk seizoen wordt Feyenoord kampioen want ze hebben weer zoveel tobspelers aangetrokken en zie…. Zelfde geldt voor HARO, komt er al jaren niet uit!
Hellas: Ook Kevin Kersten bijna weg
21 mei 2010 - PETER LOTMAN
De Haagse handbalvereniging Hellas raakt vrijwel zeker opnieuw een basisspeler kwijt. Topschutter Kevin Kersten heeft een lucratief aanbod van het Rotterdamse HAR&O, dat hem voor komend seizoen graag wil inlijven.
Hellas streed samen met HAR&O, Hurry Up en Loreal tegen degradatie uit de eredivisie. De Rotterdammers handhaafden zich overtuigend op het hoogste niveau. Hellas overleefde de strijd niet.
De 26-jarige Kersten over zijn beslissing: “Ik wil beslist eredivisie spelen. Toen HAR&O mij benaderde, heb ik dan ook niet getwijfeld om het gesprek aan te gaan. Dat was positief. Financieel is het ook aantrekkelijk. Er moeten nog een paar details worden uitgewerkt, maar dan is de zaak rond.”
Kersten is afkomstig uit de jeugdopleiding van Hellas. Moeder Ingrid van Koppen was een topspeelster in de gloriejaren van Hellas en vader Roland Kersten maakte furore bij zowel Hellas als Hermes in de hoogtijdagen. “Daarom is het geen gemakkelijke beslissing”, geeft Kersten toe. “Ik ben een echte Helleen, maar deze stap is te mooi om te laten schieten. Ik wil op het hoogste niveau spelen en HAR&O maakt dat aantrekkelijk voor mij.”
Al eerder stopten of vertrokken dit seizoen bij Hellas: Michel Pronk, Joris Witjens, Nils Klinkspoor, Wessel Stet, Dennis Saleh, Nick Masmeijer, Xaveer Obbens en Barry Bol. De pas benoemde trainer/coach Nico Stet zal dus in de eerste divisie aan een nieuwe, jonge ploeg moeten gaan bouwen.
AD Haagse Courant
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?