Transfermarkt

• de nieuwe uri geller

nou grote held is ook wel wat overdreven he:S

ik denk dat je aan een fitte dragan nog wel wat kan hebben. en je informatie over die 5 spelers die is niet correct. en zelfs onzin.

ik vind kevin inderdaad beter dan joost, al hoewel joost ook gewoon een hele goede opbouwer is.

ik denk niet dat haro gaat schreeuwen, we gaan kampioen worden, maar ik denk dat een mooie doelstelling het halen van play off een goede is.

goeie vergelijking met feyenoord man, echt klasse!

• zodan

heeft Haro al een trainer?

• PLM

Ik hoorde dat HAR&O aan het onderhandelen was met Peter Portengen, iemand die dat kan bevestigen

• de nieuwe uri geller

haro krijgt een 4 koppig trainers kader.

miki zornic wordt de hoofd trainer en assistent wordt remco peters, leopold foussoum en moshen daghrir gaan daar in, in een nader te bepalen rol spelen.

moshen wordt trouwens hoofdtrainer van de dames.

portengen op de valreep zou wel lekker zijn!

• tjap

ik kan het wel ontkennen

• Uri zoek een stageplek

Volgens mij ben jij niet op de hoogte van wat er binnen jouw team speelt en als je denkt dat je dat wel bent dan zal je nog maar eens research moeten doen! Het is wel degelijk juist dat er vijf man zich op de achtergrond(!) verzet hebben tegen zijn komst, dat is dus totaal geen onzin.

Een fitte Jovanov daar zeg je al genoeg mee:S en ga ik dus ook echt geen woorden meer aan besteden.

Joost van Est is tenminste een man die ze alle 100 op een rijtje heeft staan (model aanvoerder) en dat kan je van Kersten niet zeggen! Hoorde van de week op het NK (dit verhaal acht ik minder betrouwbaar) dat hij zelf verzonnen zou hebben dat Quintus hem een aanbod zou hebben gedaan van +/- 800/900 euro per maand!

Playoffs behalen zou mooi doel zijn, dat ben ik met je eens. Portengen komt niet (gaat nergens heen), die gaat damesacademie deels doen.

• de nieuwe uri geller

beste vriend, ik denk toch echt dat je het bij het vekeerde eind heb, er was 1 speler die er op tegen was ( een paar hadden twijfels maar waren niet tegen), maar onder strikte voorwaarden mocht hij weer komen, en daar was zelfs die speler mee content.

mee eens dat joost een model aanvoerder is, en daar hoor je moet niets over zeggen, ik denk alleen dat kevin beter is. nogmaals neemt niet weg dat ik joost geen goede opbouwer vind, en zeker niet zoals hij de nacomp heeft gespeeld. ( formidabel).

en dat verhaal van 800/900 euro per maand, is de grootste bullshit, ze hebben niet eens een hoofdsponsor, en kevin kennende zal hij dit niet zo verkondigd hebben. of als een grap? maar das dan ook de enige optie.

• uri buri

Kersten naar HARO het staan al in de krant. Dus lijkt me duidelijk dan..

• (Duim)-Zuigertje

Je moet niet alles geloven wat er in het Emmense suffertje staat.

Laatste nieuws is dat Haro nog 2 trainers (totaal nu op 6) heeft aangetrokken.

Eddy P.'s G als keepertrainer.

Faas Wilkes om ze te leren met “de ruit naar voren” te spelen.

n.b.

Joost stopt.

• goes

Ik hoorde in de wandelgangen dat E&O Schmetz heeft benaderd om trainer te worden volgend seizoen.