Transfermarkt

• bas

Ze zijn ook met scandinaviers bezig, maar het wil niet opschieten. Smetz doet het niet dan weet je dat ook weer uit deze wandelgang

• smeichel

Volgens mij werd het die Scandinaviër (deen) ook niet..

Ze zijn nog wel met 1tje bezig.. maar das een nederlander vanuit t buitenland..

• Handballer

Stanley Santos gaat van Hellas naar Hercules.

Weet iemand eigenlijk al waar Mark Schmetz naartoe gaat? Zou het misschien kunnen dat hij naar ASV Hamm gaat(dit wordt een fusieclub tussen Hamm en Ahlen)?

• Kees

Hellas gaat gewoon nog een keer degraderen ze houden geeneens een team meer over.

Ik ben benieuwd naar het beleid van een club als je van kampioen van de eredivisie in een paar jaar misschien wel hoofdklasse moet gaan spelen? :S

• smeichel

Volgens mij ging Schmetz idd naar Hamm, misschien nog een Nederlander naar Hamm maar daar mag ik nog niks over zeggen ;)

Marijn Sinkeldam naar Hurry-up! ;)

• klaagzanger

Hellas zit in heel zwaar weer…. een hoop spelers is vertrokken en een hoop van de “vaste kern” zijn gestopt… Heel spijtig, maar ik heb gehoord dat ze alweer aardig bezig zijn om het op de rit te krijgen…. Het zal niet makkelijk voor ze worden, maar wat is het leven zonder uitdagingen en pogingen om het in de toekomst beter te doen? Degraderen zullen ze trouwens vast niet hoor Kees, zeker als een paar oudgedienden gewoon nog n handje helpen links en rechts, die kunnen nog met hun ogen dicht in de eerste divisie handballen…..

• Handballer

Bij Hellas zijn er nu al 10 weg of gestopt. Oei Smeichel, nu maak je ons benieuwd. Kun je wel zeggen of het een speler uit een buitenlandse competitie of uit de Nederlandse competitie is?

• Kees

Welke oudgediende moet Hellas helpen dan,

Sebel zit bij Quintus

Witjes is nu gestopt

Pronk is gestopt

Eelco Overkleeft bij Quintus

en voor de rest heb je allemaal jonkies

Mischien Joeri Overkleeft

• bar

wessel stet

• smeichel

Ik kan alleen zeggen dat hij nog niet in Duitsland speelt.. maar waarschijnlijk volgend jaar wel! Meer mag ik nog niet los laten.