Iso Sluyters, appeltje eitje… door voor de wasmachine?
Hellas is geloof alles al weer aardig aan t regelen. Nico Stet en Edwin Hofland
zullen waarschijnlijk met een heel jong team gaan werken, maar het is zeker
een talentvol team. Er komen in ieder geval 4 jongens van Hvv'70 over, en
ze waren nog bezig met andere spelers dacht ik gehoord te hebben. Ik denk
dat het wel goed komt met Hellas.
Vier jongens van HVV'70.
Leuke ploeg hoor, kampioen van de 1e klasse. Maar zijn dat nu de jongens die Hellas moeten gaan helpen. Deze jongens hebben nog nooit hoger dan die 1e klasse gespeeld en moeten nu ineens de 1e divisie in, lijkt mij een erg grote stap.
Ik wens deze jongens het beste en hoop dat mijn ongelijk wordt bewezen.
Inderdaad, het komt wel goed met ons hoor. We zijn jong (17/18), maar hebben met hvv70 wel al wat bereikt:
Vorig jaar NK zaal gewonnen a jeugd, NK veld waren we 2de. En precies, we hebben allemaal bij de haagse gezeten. Ook de heren van de 2de klasse naar de regioklasse geholpen in 2 jaar tijd.
En inderdaad, het niveau in de 1ste klasse zal wennen zijn. Daarentegen hebben we wel een groep met veel talent en zullen er ook hele goede trainers komen verwacht ik. We zullen zien waar hellas over een paar jaar staat(tu)
Zo Wessel, echt bescheiden ben je niet hé…
Als je volgend jaar tegen Lions 2 speelt zie je een goede combinatie van talent + FYSIEK. Zelfde leeftijden alleen andere mentaliteit en het veelvoud van jullie trainingsuren. Bij Hellas blijft helemaal niets over, het was/is al geen echte vereniging (clubliefde ontbreekt, valt wel op als je straks voor lege tribunes speelt)…en dan vertrekken er ook nog eens 10 spelers! Hellas was dit jaar al een ramp (geen geld/lege tribunes/geen mentaliteit)
Dus wat dat betreft heb je de goede beslissing genomen en zien we je over een aantal jaar weer terug in de ***1ste divisie, ooh sorry 1ste klasse
Ik heb HVV ook wel aardig wat wedstrijden zien spelen (aardig wat = stuk of 5) en deze jongens komen echt wel te kort voor de 1e divisie.
Misschien dat de techniek er wel in zit, maar op fysiek gebied en vooral op het gebied van handballen tegen mensen die ook over die techniek beschikken schieten ze flink te kort.
Ik denk dat die jongens prima in staat zijn om aan te sluiten bij een 1e divisie team en dan rustig aan het niveau wennen dmv veel trainen en af en toe wat minuten pakken.
Of ze goed genoeg zijn om een team in een 1e divisie te houden betwijfel ik ten zeerste.
Maar goed uiteraard aan Wessel en zijn maatjes om het tegendeel te bewijzen.
Veel succes iig
En de Limburg Lions is natuurlijk wel een echte club met een hoop clubliefde? Ik geloof toch echt dat dat
een fusie is van 3 clubs, die maar niks bereikte in de eredivisie, wat ze trouwens nog steeds niet doen;).
Ik denk dat wat wessel zegt niets met arrogantie te maken heeft, maar met optimisme. Want optimistisch moet
je toch blijven, wil je nog een keer wat bereiken. Als ik de samenstelling van de selectie zo zie, zit er toch echt een hoop
talent, niet alleen die ‘sukkeltjes’ van Hvv, zoals jij ze omschrijft. Was het trouwens niet zo dat DIE jongens van Hvv,
V en L versloegen in de finale van het NK. DIE jongens van V en L, die nu bij de Lions 2 spelen? Slim nagedacht jongen.
We zullen zien of Hellas inderdaad zo slecht is als jij beweerd, maar ik denk toch echt dat Hellas zeker kan meedraaien
in de eerste divisie.
De groeten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?