over club liefde moet je volgens mij niet beginnen als je het hebt over de lions.
Volgens mij zijn er op dit forum niet veel clubs die meer aanbod zijn gekomen dan de lions, en dat was over het algemeen ook niet heel positief.
Of wel?
Nou zelfvertrouwen genoeg zo te zien…
Of het terecht is valt nog wel te bezien!
Haagse selecte gespeeld?! nou gefeliciteerd!
Zijn wel meer mensen die toevallig bal kunnen vangen en gooien die daar zaten.
Als je in een selectie zat betekent dit nog niet dat je eerste divisie aan kunt!
Naja we zullen zien.
Denk dat hellas het gewoon moeilijk gaat krijgen…
Volgens mij is dat ook nooit uit mijn mond gekomen, of wel? Ik probeerde alleen maar aan te geven, dat ze gewoon een
lekker potje kunnen handballen, en dat is wel de reden dat je in de haagse zit, of niet? En natuurlijk zegt t ook lang niet
alles, maar afgaande op dit, en de behaalde resultaten van de afgelopen jaren kan je toch zeker wel concluderen dat
ze in ieder geval talent hebben. Wie weet vallen ze wel door de mand uiteindelijk, maar ik hoop toch dat velen ze het
voordeel van de twijfel geven.
Aan ..handballer.. en Wessel en onbekend,
als je mijn stuk goed leest staat er niets over “clubliefde en Lions”. De spelers zijn talentvoller en hebben fysiek een erg grote voorsprong op de "mannetjes of sukkeltjes(zoals handballer aanduidde) van HVV. Bij Lions 2 spelen weinig jongens uit de Ajeugd waar jullie vorig jaar van hebben gewonnen, dus heel dat argument gaat niet op.
Om mij maar aan te sluiten bij “Mossel”, een paar doelpuntjes scoren in de eerste klasse betekent niet dat potten kan gaan breken op 1e divisie niveau Snap niet dat jij dat zelf niet inziet.
Hellas is gewoon een zielige vereniging wat betreft publieke belangstelling, zo zijn der wel meer in Nederland overigens, maar goed…“laat het iedereen maar zien dan”,..wij zullen op jullie wachten…..hoofdklasse
Misschien dat je een oefenwedstrijdje moet plannen in de voorbereiding tegen Hellas “pff”
Ik denk dat je dan bedrogen uitkomt, een heel jong team die zeker niet gaat degraderen.
Allemaal jonge gasten die graag willen, daar heb je meer aan dan al die gasten die nu vertrokken zijn. Met uitzondering van Bol en Stet.
Vorig jaar hebben die jonkies menig Hoofdklasser te kijk gezet. Dat waren van die figuren (zouden er zo een paar van dit forum kunnen zijn)die lachend de zaal inkwamen toen ze het Hellasteam zagen, maar huilend naar huis gingen omdat ze les hadden gekregen.Snap niet zo goed waar al dat anti-Hellas ineens vandaan komt.
Die Wessel zegt toch niet zo heel veel rare dingen, hij beweert niet dat ze kampioen zullen worden.
We zullen het zien volgend seizoen. Pff als die oefenwedstrijd er komt moet je het maar even laten weten, kom ik ff kijken.
Ik lees hier vaak dingen, maar reageer nooit. Nu ik zag dat er zo werd gesproken vond ik het inderdaad nodig om te reageren, jullie hebben namelijk geen idee waar jullie het over hebben. Ik ben in voor die oefenwedstrijd! Kijken of je dan nog steeds zo'n grote mond hebt:)
Dit was inderdaad ook mijn laatste reactie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?