Transfermarkt

• tinus

met hellas komt het wel goed dat hellas nu in zwaar weer zit is bij iedereen bekend maar hoe er respectloos wordt gesproken over deze club (pff) dan heb je geen idee waar je het over hebt gebrek aan opvoeding waarschijnlijk.

volgens mij is er bij hellas niet meer of minder publiek als de meeste clubs of je kan niet goed tellen en je moet dorpen niet vergelijken met een grote stad. er gaan een hoop spelers weg maar niet alle spelers die in de krant staan die weggaan gaan ook daadwerkelijk weg hellas heeft het altijd met zijn eigen jeugd moeten doen en daardoor hebben ze ook succes gehad door middel van een kampioenschap 2 jaar geleden wat nooit iemand verwacht had ook binnen hellas niet. hellas heeft geen geld? wij doen geen gekke dingen waardoor wij als club financieel gezond zijn kan je van de meeste clubs niet zeggen! met de dames gaat het uitstekend en met de heren komt het ook wel goed maar beter een gezonde club op eigen benen als een club met schulden of die uit armoe moet fuseren zoals in limburg.

gebrek aan beleid tuurlijk zijn er fouten gemaakt maar alle echte zogenaamde helenen moeten nu de club niet hun rug toe keren maar hun club helpen want klagen is makkelijk maar oplossingen bedenken daar loopt men voor weg.

en tuurlijk zijn er verenigingen in de omgeving die leedvermaak hebben maar beter leedvermaak als dat je als clubs nooit wat gewonnen hebt

• Roger

Nu is er denk ik genoeg gepraat over Hellas, clubs en geld.. Nu gaan we weer over naar de Transfermarkt waar deze discussie voor is bedoeld!

• pfffff

Whahaha Tinus…

Hellas financieel gezonde club?? Begroting van 50.000 euro en daar moet ook zaalhuur van betaald worden door beide selecties, kan je dat dan ook toelichten aan iedereen hier op het forum? Hellas staat al sinds jaar en dag in het rood bij de gemeente Den Haag betreffende zaalhuur. Aantal jaar geleden zelfs gepubliceerd in diverse media..

• Tjonge

Het is zonde van deze mooie club met veel traditie. Het kampioenschap van 2 jaar geleden (wat niemand verwacht had) is in ieder geval duur betaald!!

Ik denk letterlijk en figuurlijk…

De toenmalige trainer reikte ver boven het budget van de helenen. Daarom moet men nu op de blaren zitten en geheel opnieuw beginnen.

Het wordt lastig voor het jonge hellas om zich volgend seizoen te handhaven. Ook de eerste div. krijgt te maken met versterkte degradatie!!

In ieder geval succes helenen. Helemaal afzakken zou zonde zijn….

• klaagzanger

onze vriend “ppfff” heeft echt heel weinig verstand/kennis van zaken van het geheel…. als een blinde dolle van alles roepen maar totaal niet weten waar je het over hebt……

Hellas heeft een eigen sporthal die is ondergebracht in een stichting en heeft geen huurschuld aan de Gemeente. Dat kan namelijk helemaal niet…. Daarnaast is de begroting geen 50.000 euro lijkt me, want daar kan niet eens 1 van de 2 selecties op draaien volgens mij. Ze hebben ook geen heel hoge begroting nee, want het is geen rijke club die spelers van alles kan bieden qua geld, auto, huisvesting of wat dan ook, maar als ik de berichten moet geloven, dan zijn ze gewoon financiëel gezond. Als je het zeker wil weten moet je denk ik eens een ALV binnen sneaken….

Even nog een kleine opmerking over Wessel, die schijnbaar bij Hellas gaat handballen en de opmerkingen aan zijn adres.

In nederland mag je nooit zeggen dat je ergens vertrouwen in hebt, of je ambities heel duidelijk uitspreken, want je weet, wie z'n hoofd boven het maaiveld uitsteekt heeft kans dat het er af gehakt wordt.

Ik vind het daarentegen goed dat zo'n jonge speler uitspreekt dat hij niet bang is, dat hij er voor gaat en dat hij durft te investeren in zichzelf. Sommigen zullen het misplaatste arrogantie noemen, ik noem het liever een gezonde dosis zelfvertrouwen en ambitie.

Daarnaast nog een kleine noot voor iedereen die graag klaagt en afzeikt hier op het forum: Waar komt al die jaloezie en afgunst vandaan? Waarom doen we niet anders dan elkaar afzeiken in plaats van dat we op een positieve manier proberen onze sport en onszelf neer te zetten….. Het is allemaal een tikkeltje vermoeiend op deze manier…

• hut

klaagzanger Schreef:

——————————————————-

> Daarnaast nog een kleine noot voor iedereen die

> graag klaagt en afzeikt hier op het forum: Waar

> komt al die jaloezie en afgunst vandaan? Waarom

> doen we niet anders dan elkaar afzeiken in plaats

> van dat we op een positieve manier proberen onze

> sport en onszelf neer te zetten….. Het is

> allemaal een tikkeltje vermoeiend op deze

> manier…

Het lijkt wel een forum…

• interessant

Ik lees op handbalstartpunt dat de 3 talenten van HVV naar Hercules gaan ipv van Hellas. Hoe zit het nou ?

• lol

er gaan wat lui naar hercules en wat lui naar hellas, hvv zelf houd niks over als ware

• Ik weet alles!

Beide is juist.

3 spelers gaan naar hercules (Maarten + Jelle Versluys en Daniel vd Ham)

4 spelers gaan naar hellas (Sem Boekee,Norbert Laernoes, Bart Ravensbergen en Wessel Kuiper)

Dus inderdaad, er blijft bij hvv weinig over. Maar dat vind ik best logisch!

• Bla

Dus het gepromoveerde HVV zal ook meteen weer degraderen.