Transfermarkt

• KOlca

aan het adres van de heer “wessel” eerst moet je iets waar maken daarna pas praten, anders klinkt het als arrogantie.

Je mag dan in de jeugd kampioen zijn geworden, maar het verschil in de eerste divisie is dat er ook KRACHT bij komt kijken.Je staat ook tegen tegenstanders die ook gooed een balletje kunnen gooien.

Dus daarbij zijn de argumenten van dat je HVV hoger hebt geholpen ook zinloos dat niveau is te laag, je speeld tegen mensen die bewijze van spreken je vader hadden kunnen wezen.

maarja laat maar zien dat de meeste ongelijk hebben succes!

• tinus

dan ben je niet goed op de hoogte pfff

en het wil niet zeggen als je volgens jou zoveel of zo weinig geld hebt aan begroting dat je dan niet financieel gezond bent ligt er helemaal aan hoe je het uitgeeft. en zoals je al zei dat stond een aantal jaren geleden in de krant we zijn nu een aantal jaren verder.

• wasbaer

Lange schutter Marco Vernooy van Loreal naar Lions

• guus geluk

Blijft ook lekker veel over bij Loreal Marco weg en 3 stoppen er zijn ze dan voor niks in eredivisie gebleven om er volgend jaar uit te gaan

• Handballer

Sorry dat ik het zeg, maar wat moet Lions met Vernooij? Hij heeft een goed schot en is lang, oke. Maar Wirtz heeft een nog beter schot en compenseert zijn lengte met een heel goede passeerbeweging. Misschien is dit wel een teken dat of Wirtz of Ruczewicz weg zullen moeten, aangezien deze veel duurder zullen zijn dan Marco. Ik hoop dat hij het goed doet, als hij zich bij Lions kan bewijzen ligt de weg naar Duitsland open, hij is tenslotte pas 21..

• jaja

Ach het is ook gelukt om op latere leeftijd naar het buitenland te gaan en daar succesvol te zijn.

• tinus

gwendolyn yung van voc naar hellas

• Mossel

Ik vermoed dat het de bedoeling is om niet alleen dingen van handbalstartpunt te kopieren…

Dat lezen we namelijk allemaal ook wel ;)

• Ruud

Ik heb gehoord dat Joeri Verjans misschien gaat kiezen voor de Lions…

• trainer

die zou ik dan niet snappen! wat voor uitdaging ligt er nu bij dat zinkend schip, 0 komma 0

enige wat kan meespelen dat hij dichter bij zijn familie is maar handballend gaat hij er dik op achteruit!