Degradatie Regioklasse A ontknoping!

• jammer

@ Erik.

Zelfs nu nog steeds anderen de schuld geven siert jullie wel. Op het gebied van rond de tafel zitten met Blue Stars ben ik zeer goed van op de hoogte gebracht. Even voor de duidelijkheid, Ik ben niet voor Blue Stars of Jahn 2 of wie dan ook. Het gaat mij om de manier. (Blue Stars heeft contact gezocht met Jahn 2 om met de herenteams samen te gaan werken. Toen heeft Jahn 2 meteen gezegd dat alles in Stadskanaal gebeurd. Waarop zoals jij zegt Blue Stars niet verder wou omdat er toch geen geven en nemen ter sprake was.

Altijd maar zeuren dat het niet aan jullie ligt, maar de waarheid is anders. Erg jammer dat niemand zegt van "Ja het is onze schuld of we hebben verkeerde keuzes gemaakt.

In alle reacties hierboven wordt V&S neergezet als de boosdoener. Wat nou als ze spelers problemen hadden tegen Hazewind of een totale off-day. Nu trek je al vooroordelen.

De meesten weten niet eens hoe het daadwerkelijk zit maar hebben toch een mening. Erg JAMMER.

En dat Janh 2 nu net aan dde verkeerde kant van de streep staat is toevallig. Had ook Hazewind of DOS kunnen zijn. Accepteer het gewoon en zeg tegen de ploeg dat jullie het hebben laten liggen in de hele competitie.

• jammer

En ik weet zeker dat er nu een melding komt dat er weer niks van het verhaal deugt enz

Dat bedoel ik “Het ligt nooit aan jullie maar aan de anderen”

• heej

Het verhaal deugt niet.

• stephan..

deugt zeker niet..JahnII heeft als eerste contact gezocht met blue stars..is uitgelopen op niets.. Zijn niet eens met elkaar om de tafel geweest..dus ‘'jammer’' weet niet waar jij je bronnen vandaan hebt..dat je een hekel aan jahnII hebt is wel duidelijk maar doe eerst eens goed navraag voordat je wat neerzet op dit forum..

• krulstaart

we raken een beetje off topic.

• Brielle

Klein beetje maar, hoor

• hond

Hoi ik ben een hond.

• Cabezotaan

Dan maar weer ontopic: De wedstrijd tussen Cabezota en E&O3 gaat ook nog gespeeld worden. Daarmee is Cabezota ook nog theoretisch een degradatie kandidaat want als ze niet opkomen en twee strafpunten krijgen … nou ja dat zal wel niet gebeuren … (:P)

• Piet

Het lijkt wel de regioklasse A dames hier zeg:)

• Toon

O da`s ook mooi, dus als je even niet genoeg spelers hebt of je enige keeper is op wintersport bel je gewoon af en speel je deze wedstrijd even wanneer het jou uit komt!!!!!!!!!!