@ Erik.
Zelfs nu nog steeds anderen de schuld geven siert jullie wel. Op het gebied van rond de tafel zitten met Blue Stars ben ik zeer goed van op de hoogte gebracht. Even voor de duidelijkheid, Ik ben niet voor Blue Stars of Jahn 2 of wie dan ook. Het gaat mij om de manier. (Blue Stars heeft contact gezocht met Jahn 2 om met de herenteams samen te gaan werken. Toen heeft Jahn 2 meteen gezegd dat alles in Stadskanaal gebeurd. Waarop zoals jij zegt Blue Stars niet verder wou omdat er toch geen geven en nemen ter sprake was.
Altijd maar zeuren dat het niet aan jullie ligt, maar de waarheid is anders. Erg jammer dat niemand zegt van "Ja het is onze schuld of we hebben verkeerde keuzes gemaakt.
In alle reacties hierboven wordt V&S neergezet als de boosdoener. Wat nou als ze spelers problemen hadden tegen Hazewind of een totale off-day. Nu trek je al vooroordelen.
De meesten weten niet eens hoe het daadwerkelijk zit maar hebben toch een mening. Erg JAMMER.
En dat Janh 2 nu net aan dde verkeerde kant van de streep staat is toevallig. Had ook Hazewind of DOS kunnen zijn. Accepteer het gewoon en zeg tegen de ploeg dat jullie het hebben laten liggen in de hele competitie.