Degradatie Regioklasse A ontknoping!

• memo

Nou nr1. Ton is maar 2 jaar trainer geweest bij het 2de team. Dus dat valt wel mee.

Bij ons heeft gisteren iedereen evenveel gespeeld en hebben er een leuke wedstrijd van gemaakt!

Jahn II moest en dat is een verschil.

Maar ik snap het gezeur niet over H-up 3. Wij hebben het tegen ploegen als een Hazewind en Jahn II altijd lastig. Dit seizoen thuis verloren van Hazewind en uit heben we gelijk gespeeld. Jahn II thuis met 1 verschil gewonnen terwijl Jahn II met 6 man kwam en wij waren bijna compleet. En gister met 4 verschil. Dus voor ons geen verrrassing!

• Erik

Je bent bij deze van harte uitgenodigd nr69……….vind alleen jammer dat het nog moet en dat de beslissing niet al gevallen is…..voor ons waren de laatste 5/6 wedstrijden al steeds finales en dacht je na gister er te zijn moet je je nog een keer opladen………

• Erik

Bedankt memo voor je steun….

• geweldig

Wat is dit een geweldige competitie gebleken.

• Nr1

Ja ik denk ook wel dat jullie verdiend hebben gewonnen!

Ik denk dat wij ook nog even komen kijken op zondag!

Groeten

• stephan..

de beslissingswedstrijd tussen jahn2 en hazewind word gespeeld op 18 april in smilde om 15:15..bij deze iedereen uitgenodigd..GRATIS ENTREE..haha..

• moi

Wel heel bijzondere reacties van de onderste regionen. De ploegen die onderaan zijn geëindigd en daarmee afhankelijk zijn van de uitslagen van hoger geclasseerde ploegen hebben hier toch echt zelf voor gezorgd, door onvoldoende punten te pakken het afgelopen seizoen. Of dit nu door blessures komt of door kwaliteitgebrek. Loop nu dan niet te janken en zorg er gewoon voor dat je de degratiewedstrijd wint. Want of nu Jahn II gematst is of Hazewind of Cabezota of Circeltijgers, op basis van de prestaties het afgelopen seizoen, lijkt het me dat allebei de ploegen nog een kans verdienen om in de regioklasse te blijven en laat de beste winnen. Maar hou op om ploegen de schuld te geven die met het dubbele aantal punten de competitie beëindigen en misschien de laatste wedstrijd iets minder compleet en gemotiveerd zijn als anders. We zien wel wie we volgend jaar treffen. Een sportieve wedstrijd toe gewenst.

• jammer

Erg jammer dat Jahn 2 gewonnen heeft. De laatste paar weken keek ik er al naar uit wanneer ze weer verloren hadden. De hele seizoen met minimale bezetting naar uitwedstrijden en nog op de laatste dag zeuren dat je genaaid bent door V&S. Jahn 2 heeft in het verleden nog de kans gehad om samen te gaan spelen met Blue Stars herenteam. (Wat ik heb gehoord). Maar Jahn 2 eiste dat alles in Stadskanaal gedaan moest worden. Tja als je dan zelf zo arrogant bent dan verdien je dit ook wel weer.

Maar ik ben er in elk geval bij aankomende zondag.

• martijn

Nou ik weet niet voor welk team jij bent, maar ik heb liever jahn 2 dan hazewind in de competitie.

die bovendien gewoon nooit hadden mogen winnen van v&s . en dat neemt iedereen v&s kwalijk

• Erik

Nou das dan erg jammer, jammer. Want ook zondag als jij erbij bent zal je jahn niet zien verliezen.

Het hele seizoen naar uitwedstrijden met minimale bezetting is ook niet iets waar wij op zitten te wachten.

En dan zal ik dat andere fabeltje van jou ook maar even de kop in drukken. Wij hebben geeneens met Blue Stars om tafel gezeten. Blue Stars is degene geweest die een streep door een eventuele samenwerking heeft gezet door de eerste afspraak direct af te zeggen. Dus eisen kunnen onmogelijk al gesteld zijn.