Degradatie Regioklasse A ontknoping!

• Toeschouwer

Dat denk ik ook Wouter… een jong en talentvol team hoort eerder in de regio dan teams met veel oudere spelers en geen jeugdteams achter hen..

• nr.5

V&S gaat niet voluit en laten hazewind winnen, want gieten is makkelijker rijden dan emmer-compasscum.

• Wat nu

Ik heb gehoord, dat H-up de punten aan Jahn II gaan geven. Dat ze liever naar Stadskanaal gaan dan naar Gieten. En H-up kan goed overweg met de heren van Jahn II. Zelf de trainer van JahII was trainer bij de heren van H-up2.

Dus de laaste wedstrijden worden nog heel leuk en spannend onderin. Ik denk Svbo Hazewind degraderen, en Dos het net redt.

• Tja

Cirkeltijgers, Jahn 2 en Hazewind zullen waarschijnlijk met 16 punten eindigen. Dos wint thuis wel van Donar.

Cirkeltijgers mag overigens niet klagen, gezien de onverwachte overwinningen bij E&O en thuis tegen V&S.

• nr. 20

V&S moet gewoon zijn plicht doen en de mannen van Hazewind laten degraderen. Jahn II heeft altijd goed gespeeld maar heeft een wat minder seizoen, ze zullen wel redelijk eenvoudig winnen van Hurry up.

Wij hebben de tweede helft van het seizoen te veel punten laten liggen, ook ivm met blessures en andere zaken. Nu we het team eindelijk weer redelijk compleet hebben gaan we iig voor een punt naar Leeuwarden.

• Toeschouwer

Goede instelling nr 20… Cometas zal dat punt niet kado geven dus hopen we maar dat het een mooie, sportieve wedstrijd wordt Kunnen jullie daarna meteen een biertje meedrinken want er is daarna feest !!! :)-D

• Tja

Zou Hurry Up, indien ze een beetje hun best doen, niet gewoon moeten winnen van Jahn 2?

• stephan..

Denk dat jahn2 wel gaat winnen..wij zijn daar zonder wissels heen gegaan..hebben bijna de hele wedstrijd voor gestaan..10 min voor het einde stonden we nog 6 doelpunten voor..helaas door eigen schuld de wedstrijd verloren met 1 punt verschil..wij zijn iig redelijk compleet de laatste wedstrijd..dus denk dat we wel winnen tegen hurry-up..

• Richard

He Stephan!

Succes zondag keepertje want ik heb geen zin om volgend jaar tegen jullie te ballen!

Blijf maar lekker waar jullie thuishoren, in de Regioklasse.

Gr Richard

• stephan..

Hey richard..

We gaan ook zeker ons best doen om er in te blijven..jullie zien zeker kansen om te promoveren volgend jaar..Haha..We komen elkaar nog wel een keertje tegen..

Groet'n stephan..