Degradatie Regioklasse A ontknoping!

• Wouter

Teams zouden elkaar ook niet “mogen laten winnen”,

Bijvoorbeeld omdat gieten minder ver weg is dan stadskanaal etc.

Maar ik denk dus ook dat Hazewind en SVBO gaan degraderen.

Jahn II heeft het goed gedaan de laatste tijd, desondanks vind ik dat HU-3 gewoon hun best moet doen en dus moet winnen.

Ook V en S zou gewoon nog moeten winnen.

Succes Cirkeltijgers in Leeuwarden, het zal moeilijk worden.

• nr 21

Het zal zeker moeilijk worden, maar thuis hadden we ook een punt kunnen halen en verloren we in een spannende eindfase met 20-22.

Persoonlijk denk ik dat V&S wel van Hazewind gaat winnen. Mocht namelijk door het hele gedoe per ongeluk toch Cirkeltijgers degraderen, dan is V&S pas echt een uitwedstrijd zonder reistijd kwijt

• Tja

Cirkeltijgers per ongeluk degraderen? Hoezo?

Ik denk dat de CT momenteel 4 punten teveel hebben. Indien de wedstrijden tegen E&O en V&S anders gelopen waren, zou ook aan de onderzijde van de regio A de zaken al beslist zijn.

• Erik

Tja Tja, als Reehorst alles had verloren hadden ze nu ook niet bovenaan gestaan……Ik vind gewoon dat hier veel teams van elkaar kunnen winnen….de ene keer heeft dit te maken met de vorm van de dag, de andere keer met de samenstelling van het team…..wij hebben erg veel pech gehad met blessures etc. en een paar wedstrijden met 1 of 2 goals te verliezen. Volgend jaar hoop ik iig dat wij nog Regioklasse kunnen spelen…….

• Dark Wong

Wie denken jullie dat er degradeert dan?

SVBO en?

Ik gok toch dat Jahn II of Hazewind niet zal winnen.

Dus dan zou 1 van die 2 degraderen.

Janh II heeft betere kansen tegen hurry up dan Hazewind tegen V&S.

Dus ik denk SVBO en Hazewind

• Peter

Wouter Schreef:

——————————————————-

> Teams zouden elkaar ook niet "mogen laten

> winnen",

> Bijvoorbeeld omdat gieten minder ver weg is dan

> stadskanaal etc.

Beste Wouter: Welkom in de regioklasse (A)! Je hebt uiteraard helemaal gelijk dat dit niet zo zou moeten maar het gebeurd al jaren. E&O heeft bijvoorbeeld jaren lang promotie verstoord door E&O2 steeds te laten degraderen in de HK A waardoor E&O3 (die niet wilde promoveren maar wel kampioen wilde worden) in de RK A kon blijven. Toen vorig seizoen E&O2 een keer niet degradeerde uit de HK (maar kampioen werd) heeft E&O3 het kampioenschap (en dus ook de promotie) heel opzichtig weg geven. Zo gaat het wel vaker.

• degradatiespook

Ik denk dat als Hazewind twee kratjes bier in de kleedkamer bij V en S neerzet, zij dan een goede kans hebben om te winnen. Amstel is wel een goed merk!

• de hazen

Zelfs als V en S met 3 spelers speelt lopen ze nog over Hazewind heen dus stel dat Hazewind zou winnen weten we wat er aan de hand is. Competitievervalsing!

Jahn II en Hazewind zijn in mijn ogen ook de 2 slechtst spelende teams, op SVBO na. Dus win gewoon normaal van ze.

• Toeschouwer

Hmmm en wat gebeurt er met Hurry Up 3 ??? Het tweede van HU degradeert uit de Hoofdklasse

2 teams in 1 regioklasse kan niet.. dus of HU 3 naar de afdeling of HU 2 naar andere regio ??

Of vergeet ik iets?? :S

• Erik

Heb ik ook al een paar keer genoemd, toeschouwer. In dat geval zou alles al beslist zijn……..kan me niet voorstellen dat HU kiest voor een andere Regioklasse. Dan zijn alle uitwedstrijden 1,5 uur of meer…..als je in het midden van het land woont is dit wat anders en gemakkelijker (kijk bijv. naar Reehorst)