Degradatie Regioklasse A ontknoping!

• Harry

Het is alleen de vraag of Hurry-Up mag kiezen. Volgens mij is de regeling, dat je naar een andere regio kan/moet degraderen/promoveren als er al een team van dezelfde vereningen in die klasse zit, mede in het leven geroepen om te zorgen dat verenigingen niet zaken kunnen blokeren/manipuleren (zoals in het verleden E&O deed).

• nr.20

Cirkeltijgers pakt de punten!!!!!! heb begrepen dat Cometas met een jeugdig team speelt, hetzelfde team wat ze volgend jaar de regio in willen sturen…….

• Erik

Dat kan misschien zijn Harry maar kan me niet voorstellen dat HU in klasse B komt en bijv. naar Helmond moet…of in klasse C naar Rotterdam of Heerle en in klasse D naar Utrecht of Volendam……tenminste ik zou het niet willen…

• Toeschouwer

@nr.20

Verrassende info… waar heb je dat vandaan??? en hoe weet je zo zeker dat CT van die jeugd wint??

• Wouter

Volgens mij wordt er bij Hurry-up een team opgeheven,

En ik was wel op de hoogte van die situaties bij E&O, tja gelukkig is het dan nog zo dat de nummer 2 wel gewoon promoveerd. Succes allen dit weekend.!

• Memo

Wouter, niet alles geloven hoor.

Suc6 tegen Donar en tot volgend jaar.

• Harry

E&O3 schijnt afgezegd te hebben tegen Cabezota morgen omdat ze geen team kunnen krijgen…

• Pfff

Typisch E & O .. zou me niet verbazen… Die boete voor niet opkomen zou veeel hoger moeten zijn..

• Cometas

Kan iemand van E&O3 of Cabezota dit bevestigen?????

Bij niet opkomen van E&O3 en winst van Cometas tegen Cirkeltijgers, kan er een 2e persoon plaatsnemen onder de tondeuse vanavond!!!!!!!!!!!

• Cabezota

Beste Cometas,

We zijn al gebeld door E&O en de bond. E&O had namelijk ook al contact opgenomen met de scheidsrechters scheen maar de bond drukte ons op het hart er wel gewoon te zijn aangezien wij anders ook een boete kregen. Maar ga er maar vanuit dat de wedstrijd niet door gaat.

Groeten,

Een Cabezotaan