Degradatie Regioklasse A ontknoping!

• René1983

Ja daar ben ik het mee eens.

Gelukkig hebben we dat niet gedaan en staan we bovenaan.

Maar ik denk ook dat er in deze klasse heel veel ploegen van elkaar kunnen winnen.

Wij hebben het ook nog regelmatig lastig gehad vooral in uitwedstrijden.(die voor ons altijd heel erg ver weg waren)

Maar ik verwacht dat Cirkeltijgers er wel inblijven en dat verdienen ze ook wel.

Ik verwacht dat buiten S.V.B.O ook Hazewind eruit gaat omdat Jahn II wel op de goede weg is de laatste weken.

• René1983

Dan is het alleen nog afwachten of deze wedstrijd invloed kan hebben in de strijd tegen degradatie,

Anders kun je er donder op zeggen dat deze niet gespeeld blijft, mocht het zo zijn dat deze wedstrijd ook nog beslissend kan zijn dan zal deze hoe dan ook nog gespeeld moeten worden.

Hebben ze bij ons ook al een keer gedaan en wij moesten idd gewoon omkleden en paraat staan in de sporthal.

Om boete aan onze kant te voorkomen

• nr. 20

Cometas - Cirkeltijgers 27 - 27.

Cirkeltijgers stonden met nog 10 min spelen 6 doelpunten voor. Helaas, toch nog een spannend einde, maar een zeer verdiend punt, eigenlijk een te weinig. Cometas nog bedankt voor de bitterballen!!

• Cabezotaan

E&O is inderdaad niet gekomen. Als het goed is heeft de wedstrijd nergens meer invloed op. Wij konden toch al niet meer degraderen en E&O stond nog veiliger.

• Harry

Reehorst wint zoals verwacht van SVBO en is kampioen en V&S verliest van Hazewind. Het wordt dus nog spannend. Afwachten wat Jahn II en DOS doen.

• Ben

DOs heeft gewonnen!

• hahahahahaahahha

Al die commotie over DOS.

En DOS word gewoon 6e!!!!!!!

Gefeliciteerd jongens! Het is jullie gegunt.

• Erik

Via deze weg willen wij V&S bedanken voor hun sportieve plicht…..dit wordt nooit meer vergeten, bedankt vrienden

• OMG

V en S - Hazewind 26:34

Hazewind wint uit ruim van V & S ..

(In Gieten wint V&S met 18-38 van Hazewind..)

Over competitievervalsing gesproken….

V&S hard op weg om E&O 3 naar de kroon te steken..

Kan me voorstellen dat Jahn II er een “vriend” bij heeft :(

• Nr 20.

VenS wat flik je nu, heb er niets mee te maken, en heb ook niets tegen Hazewind. Maar wat een enorme lage aktie.

Hoop dat jullie financieele problemen doorzetten en dat we voorgoed van jullie afzijn. Slaap lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!