Degradatie Regioklasse A ontknoping!

• Piet

'Gewoon' 6de? Als ze vandaag verloren hadden moesten ze nog voor degradatie vechten en volgens mij heeft Cabezota nog een wedstrijd te goed en kan DOS nog voorbij… Het zit allemaal heel dichtbij elkaar.

Verder: al die commotie had niet veel te maken dat er geen handbalpotentie in de ploeg zat. Er zijn zeker een heel aantal spelers die goed willen en kunnen ballen. Er lopen alleen een paar mafkezen rond die het verpesten. Nu begreep ik dat één van deze, die al een voorwaardelijke schorsing heeft staan, laatst een scheidsrechter heeft uitgescholden dus daar hebben we niet veel last meer van volgend seizoen …

• Richard

Zo he, wat een mentaliteit daar in het hoge Noorden.

Mag aannemen dat dit toch echt een accoordje is geweest.

In dat geval errrrug laag bij de grond en heren van JahnII, dan maar even in een onderling duel de spierballen laten zien.

Gun het jullie in dit geval iets meer, hoewel ik ook niets tegen Hazewin heb.

En over DOS het afgelopen seizoen. Is een blijft een ploeg waar veel over gezegd is en zijn inderdaad een stel jonge honden en soms (of vaak?) onbesuist in hun gedrag, maar ach handbal is emotie!!! Zou goed zijn als de trainer/coach gewoon tijdig maatregelen neemt en dit gedrag afkeurd en afstraft. Verder blijft het voor mij een ploeg met potentie en als een vereniging (zoals DOS) goed bezig is is het mooi om te zien dat dit resulteert in ploegen die verder kunnen en willen.

Verder Reehorst Proficiat, maar denk dat mijn voorspelling dat V&S niet echt voorhet kampioenschap ging wel een beetje uit is gekomen……

Voor de degradanten SVBO en ????, welkom in de 1ste klasse afd Noord waarin wij onze balletjes gooien.

Best gezellige klasse met aantal leuke ploegen waaronder Unitas, Kwiek en Exito.

• Supporter

Over laag gesproken? Misschien was dit wel helemaal geen akkoordje, maar was Hazewind vol zelfvertrouwen en ging de strijd aan, daar waar V&S al wist dat ze geen kampioen meer konden worden omdat ze hoorden dat Reehorst ruim gewonnen had. Ze gooiden de handdoek in de ring, en Hazewind ging daar uiteraard vol voor…

De sterste uit Jahn II - Hazewind is een terechte over-zomeraar in deze competitie.

• hmmmm

Ik vind het ook niet kunnen, de nummer 11 wint ineens uit bij de nummer 2.

Als V en S zelf geen kampioen meer kunnen worden, kunnen ze in iedergeval ervoor zorgen om het zo goed mogelijk nog uit te spelen.

Tenminste dat is mijn mening.

• Persoon

Hurry-up (de nummer 5) verliest ook ineens van Jahn II, wel uit maartoch.

Een speler van Jahn II was eerder de coach van Hurry-up 2.

Zegt ook wel wat denk ik ;)

• Erik

Klopt persoon, maar Jahn heeft haar laatste 5 wedstrijden gewonnen…..of zullen al die tegenstanders de punten hebben weggegeven…in een mooie open wedstrijd heeft Jahn steeds aan de goede kant van de score gestaan..

Doelpuntmachine V&S maakt gemiddeld 32 doelpunten per wedstrijd en Hazewind is de minst productieve met gemiddeld 21 goals….toch een eindstand van 26:34…..niet te bewijzen natuurlijk maar ik heb mijn bedenkingen…..

• Persoon

Heb je gelijk in Erik, jullie hadden ook meer kans om te winnen van Hurry-up dan Hazewind uit bij V en S.

En hou maar op over bedenkingen want dit is gewoon doorgestoken kaart.

Daar moeten ze wat aan doen. V en S maakt hier geen vrienden mee!

• Erik

Nee hier hebben ze geen vrienden mee gemaakt…maar goed het is alweer gebeurd en daar verander je niks meer aan…..jammer maar helaas….ben blij dat cirkeltijgers en dos iig hun punten gepakt hebben anders waren er 4 teams met 16 punten en ben je bevooroordeeld tot nog meer wedstrijden

• tjaa

Had je wel meer kansen gehad alhoewel ik DOS wel hoger inschat als de rest.

• tja

even vanuit een ander perspectief:

Dat E&O de hele competitie loopt door te klooien en dat Hurry Up verliest van Jahn 2 doet er opeens niet meer toe?

V&S zag natuurlijk ook wel aankomen dat Hurry Up zou verliezen….