Degradatie Regioklasse A ontknoping!

• oftewel

Oftewel iedereen hielp iedereen? :P

Vind het niet kunnen!

• Erik

We hebben uit ook maar met 1 doelpunt verschil verloren van HU….dus zo bijzonder en doorgestoken kaart is het niet dat je thuis wint met 3 verschil……maar over E&O ben ik het wel met je eens….die flikken dit al jaren, das niet leuk meer idd…

• tja

@oftewel:

Het kan en mag ook niet, maar is het terecht dat alleen V&S als verzieker, vervalser of onsportieveling wordt aangewezen?

• stephan..

kan er wel iets over zeggen maar heeft toch geen zin dus doe het ook maar niet..wat ik wel weet is dat er een beslissingswedstrijd komt tussen JahnII en Hazewind..die word gespeeld as zondag (18 april) in het mooie Borger..tijd volgt nog..

• huikel

Heeft niemand die wedstrijd van V en S tegen Hazewind gezien dan? Ben er wel erg benieuwd na.

• Erik

Tja tja…nee eigenlijk heb je wel gelijk maar dat komt omdat dit nu net ons treft…..maar er is net bekend geworden dat er aanstaande zondag een beslissingswedstrijd is….we moeten het onderling nog een keer uitvechten dus….

• huppie

Wat een gedoe om niks. Hele jaar telt en dan moet je er staan. Niet alleen de laatste dag wordt de competitie beslist. E&O 3 en Hurry-Up 3 doen het op dezelfde manier. Veel plezier, weinig trainen en af en toe een puntje pakken. Pas goed op want E&O 3 kan zonder meer elk jaar kampioen worden. Die ploegen handballen voor het plezier. Win er gewoon van, dan heb je niks te klagen

• groeibui

Heb je gelijk in huppie dat sommige teams het voor hun plezier doen.

Maar V en S winnen alles, en dan moeten ze tegen het minst scorende team en verliezen ze opeens.

Vraag me af hoeveel kratjes bier het hazewind heeft gekost..

• Nr 1

Jahn II deed het goed de laatste tijd dus de winst van Jahn II, tja misschien verdiend,

maarja wat iedereen zegt Ton van der Broeken speelt nu ook bij Jahn II en hij was jaren een Hurry-up man.

In ieder geval gefeliciteerd!

Maakt verder ook niet zoveel uit, de winst van Hazewind is gewoon niet te onderbouwen.

Dus ja we zullen wel zien op 18 april wie de beste is uit die onderlinge confrontatie… xD

Succes en tot volgend jaar

• nr 69

Lijkt me leuke wedstrijd om heen te gaan, die strijd zal groot zijn, 2 erg fysieke ploegen tegen elkaar.

Als ik zou moeten kiezen zou het Jahn II worden, maar het word zeker zeer spannend!!