Degradatie Regioklasse A ontknoping!

• Harry

Toon Schreef:

——————————————————-

> O da`s ook mooi, dus als je even niet genoeg

> spelers hebt of je enige keeper is op wintersport

> bel je gewoon af en speel je deze wedstrijd even

> wanneer het jou uit komt!!!!!!!!!!

E&O3 krijgt wel weer twee punten aftrek, een boete en de kosten voor de zaalhuur aan de broek. Verder wordt de wedstrijd op een moment gespeeld dat het de thuisploeg schikt (in dit geval niet E&O)

• Toon

Mooi is dat ook weer geregeld.

• sampie

Op zondag 18 april om 15.15 in de Smeltehal van Smilde wordt de wedstrijd Jahn II Hazewind gespeeld voor degene die wil zien hoe het afloopt.

• Erik

Zullen we nog verder op jammer reageren Stephan of laten we het maar voor wat het is. Feit dat jammer zich anoniem houdt en zichzelf niet kenbaar maakt zegt mij genoeg, jou niet ?

• stephan..

hey Erik, kunnen we er wel weer op gaan reageren, maar daar schieten we ook niets mee op..heb al wel m'n vermoeden wie het is..jammer is er iig wel aanwezig as zondag..lijkt me dus logisch waar jammer wegkomt..zal wel een vaste bankzitter zijn..haha..jammer tot as zondag..'t zal wel een bikkelharde wedstrijd worden..scheelt dat jahnII aardig wat in de mouwen heeft..

• Erik

Ik heb geen flauw idee wie het is Stephan….maar goed laten we zondag maar gewoon zo goed mogelijk spelen en winnen dan hebben we het verdiend om erin te blijven. Dat steeds gezegd dat je dan de hele competitie goed moet spelen en dat het nu op de laatste wedstrijd aankomt………das juist de sport, kijk naar de eredivisie voetbal. Komt toch ook aan op de laatste speelronde……..

• stephan..

daar heb je weer gelijk in..we zijn iig de laatste tijd weer redelijk compleet en blessure-vrij..zondag weten we wie het meeste recht heeft om in de regioklasse te blijven..

• Wouter

Had er graag bij willen zijn maar helaas de dames van DOS spelen zondag een promotiewedstrijd om een plaats in de eerste divisie. Beide ploegen veel succes en moge de “beste” winnen!

• bill

Wouter lijkt op een haas.

• Erik

Het 100ste bericht…..nee hoor Wouter is gewoon van DOS….