Degradatie Regioklasse A ontknoping!

• stephan..

gefeliciteerd Erik met je honderste bericht..kannetje bier dacht ik zo..haha..een x wat anders als de dertigste..haha..

• whoehoe

Bier van Erik! :D

• Richard

Wens beide ploegen in ieder geval veel succes toe, maar aangezien Stephan de afgelopen jaren meer goodwill bij mij heeft gekweekt ga ik voor Jahn II.

Pogingen voor voorspellingen van de uitslag??? Volgens mij is het in Smilde zonder hars??? In voordeel van Hazewind???

Hazewind - Jahn II 25-28, dus Hazewind tot volgend jaar, voor ons weer een zware tegenstander erbij in de 1ste klasse!

• Erik

Bedankt Richard,

Als je tijd hebt moet je maar even komen kijken…..spannend wordt het iig en hoop deze keer dat je gelijk hebt met je voorspelling….ligt aan de vorm van de dag….wij winnen uit bij hun (zonder hars) en zij bij ons (met hars) dus heb geen flauw idee….en 1e klasse is ook een mooie klasse maar wil eigenlijk wel graag winnen anders is alle moeite van de afgelopen weken voor niks geweest…….

• stephan..

Hey richard..bedankt voor je compliment..we gaan ons uiterste best doen om te winnen..speel toch liever in de regio als in de 1ste klasse..lijkt me ook wel weer leuk om tegen jullie te spelen..hoop iig dat je voorspelling goed is..maarja moge de sterkste team winnen aanstaande zondag..

• Richard

Kan er helaas niet bij zijn leek me wel leuke pot!

Succes in ieder geval.

Gr Richard

• stephan..

Beetje jammer dat de wedstrijd tussen JahnII en Hazewind in Smilde word gespeeld..niet echt bevordelijk voor het toeschouwersaantal..Borger was mooier geweest maar daar was al wat te doen..

Dus als je niets te doen hebt as zondag kom dan maar naar Smilde..aanvang 15:15..

• Toeschouwer

……Ja en de sporthal van het topsportcentrum in Almere was nog beter geweest..Kunnen veel meer supporters in ;)

• René1983

Jahn II uit is altijd lastig hebben wij het onszelf ook lastig gemaakt dus die vind ik een iets minder grote verrassing als V en S tegen hazewind.

• stephan..

Ruststand 10-12.. In het voordeel van Hazewind..

Uitslag 25-25.. JahnII blijft in de regioklasse op basis van beter doelsaldo..