NK A & B jeugd

• AdE

Hallo allemaal, ik verwacht een westelijke overwinning, zowel bij de dames als de heren .. Dus Quintus en Hercules .. prettige wedstrijden allemaal en tot straks als je erheen gaat (tu)

• Hercules

Titelkandidaat Sittardia heeft verloren van Hercules in de halve finale. Na een eindstand van 18-18 moesten er penaltys aan te pas komen en de heren uit Den Haag waren hierin te sterk.

• HoudoeLimburg

Limburg 3e bij de heren en 5e bij de dames..

En we zwaaien met ze allen naar Limburg!!

• hoooiii

Volendam bij heren kampioen

gewonnen van hercules op penalty's

had hercules de laatste 15seconden beter uitgespeeld dan hadden ze het gered..

maar helaas het is gebeurd

Gefeliciteerd Volendam

• Henk

Vooral de keeper van Olympia'89 vond ik zeer goed!

• Barnaron

Als ik eerlijk ben dan moet ik zeggen dat die keeper op het eerste oog niet verbluffend was. Maar na een tiental minuten inschieten van welke tegenstander dan ook pakte hij onwaarschijnlijke ballen, dat wel. Niet de beste keeper van 't toernooi, ik ben geneigd de keeper van Sittardia daarvoor te nomineren.

Verder qua posities:

Linkerhoek: Sittardia

LinkerOpbouw: Olympia/Sittardia (nr 6 stond meestal LO)

Middenopbouw: Sittardia/Volendam

Rechteropbouw: Hercules/Swift

Rechterhoek: Volendam

Cirkel: Hercules/Houten

• ?

@Barnaron

Bedoel je niet Linker opbouw Hercules? Die vond ik opvallen niet de rechter opbouw! Maar we kunnen ook van mening verschillen natuurlijk!

• Barnaron

@?

Ja 't zou goed kunnen dat ik de LO bedoel. Ik heb van Hercules maar een paar wedstrijden gezien. Misschien dat ze ook in hun opbouwrij wel wat geschoven hebben tijdens wedstrijden.

Ik ben benieuwd wie jullie de beste spelers op elke positie vinden en in welk(e) team(s) die speler(s) zit(ten).

• anti

oja, wie bedoel jij dan met hun linkerhoek aan sittardse zeide?

• ?

Dat zou ook kunnen inderdaad!