NK A & B jeugd

• .......

zo gelukkig is het NK geweest en wordt deze eindeloze discussie afgesloten. ik durf jullie niet het beste team te zeggen maar een speler is me erg opgevallen (en dat is niet omdat ik voor sittardia ben of uit limburg kom) maar dat is de kleine nummer 15 (zwarte shirts) en nummer 24 (gele shirts) van sittardia, luc steins. Hij is denk ik de kleinste speler van het hele toernooi maar hij strekt gewoon de kar van sittardia. op de beslissende momenten staat hij op en zet hij iedere speler op de juiste plaats. mijn complimenten voor de kleine ‘grote’ man!

• handbalfreak

helmaal mee eens die sittardia speler (15) en keeper waren de uitblinkers

• toeschouwer

keeper: sittardia/hercules

lh: swift/hercules

lo: olympia/hercules

mo: volendam/sittardia/swift

ro: volendam/sittardia

rh: volendam

ci: hercules/houten

• Toeschouwer

Zijn 2 goede spelers, waar veel potentie in zit denk ik.

Vandaag heeft Sittardia in de halve finales van de beker verloren van BEVO, met 29-27. Misschien moe van het NK?

• Koos3

Nee joh! Bevo is zo ongelofelijk goed. Onverslaanbaar!

• anti

ik ben het zeker met jou eens!

LUC was de GROTE man aan sittardse zeide

jammer dat ze geen kampioen zijn geworden

had het een aantal spelers erg gegund

• ......

koos3 ik ga hier niet meer op in… denk maar lekker wat jij wilt. ik weet niet meer precies wat jullie gemaakt hebben in de voorrondes voor het NK tegen sittardia volgens mij stonden jullie met 12-1 achter?!

• Kempa

T+A/ VOC Amsterdam Nederlands Kampioen Meisjes A Junioren!

Verdiend na een erge mooie finale waarin Quintus na een schijnbaar kanslose 11-3 achterstand terugkomt tot een 12 - 15 voorsprong! De slotfase is alsnog voor de Amsterdamse meiden!

• sjieke scheidsrechters

de scheidsrechters waren zooooo goed.

het niveau hiervan is zo diep en diep triest!

arrogante zakken die ongelooflijk gebruik maken van hun machtspositie.

vooral naar de Limbo's toe, de halve finale sittardia/hercules waren de scheidsrechters ergggg royaal met 2 minutes en penalty's geven tegen sittardia.

schande

• henk

Weet iemand waar de foto's komen te staan die gemaakt zijn op het NK?