NK A & B jeugd

• Bevo is de sjiekste ploeg ter wereld

bevo gaat zo hard onderuit in de bekerfinale tegen v&l. Stelletje arrogante kerels. Ze waren wel erg blij toen ze gewonnen hadden van Sittard, dat krijg je ervan als je nooit wint. En al die spelers bij bevo die in de Youth zitten. Ik hoop dat bevo harnassen hebbemn gekocht, zie zullen ze hard nodig hebben tegen v&l want die gaan hun kutkopppen ff verbouwen..

• Fisherman

Swifty, waar ging het mis zaterdag? Kan me voorstellen dat het moeilijk wordt wanneer je bij latere nummers 1 en 2 in poule bent ingedeeld, maar als je mee wilt spelen om de bovenste plekken dan moet je ook daarvan kunnen winnen…

• ¼

jammer dat limburgers altijd anderen de schuld geven als ze verloren hebben.

scheidsen waren aan beide kanten even goed/slecht!

sittardia had een hoop kansen niet afgemaakt.

eigen schuld. hercules had het gewoon slim gespeeld..

• ..handballer..

Ik vind het weer heel zwak om het verlies van Sittardia af te schuiven

op de scheidsrechters. Als er al sprake was van een slecht scheidsrechterskoppel

(waar ik het niet mee eens ben), dan nog floten ze helemaal niet partijdig. Zijn

jullie al weer vergeten dat de CS van hercules, toch wel een belangrijke speler,

er al snel met 2x 2 minuten werd uitgestuurd? Lijkt me toch wat vreemd, als de

scheidsrechters vreselijk partijdig zouden zijn. Verder vond ik Hercules ook gewoon

beter in de kruisfinale, Sittardia keek dan ook niet voor niets constant tegen een

achterstand aan. Ik hoop dat jullie volgende keer maar eens de schuld bij jezelf gaan

zoeken. Wie weet dat limburg dan wel weer eens het NK pakt bij de A-jeugd;).

• sjieke scheidsrechters

om te beginnen zal ik even duidelijk maken dat ik niet uit sittard kom, niet eens uit limburg.

daarnaast had sittardia inderdaad veel kansen gemist, de middenman volgens mij had veel ballen over en op de keeper gegooid. de scheidsrechters waren daadwerkelijk zeer partijdig, na de wedstrijd had ik nog met een paar spelers gepraat van sittardia en hieruit bleek dat de scheidsrechters aan het dreigen waren met definitieve uitsluiting van die spelers TIJDENS de wedstrijd! hierdoor zakt de concentratie natuurlijk weg ja.

daarentegen maakte hercules een zeer slimme zet om meteen luc steins uit de wedstrijd te halen (mandekking) waardoor de aanval niet zo lekker liep van sittardia. toch had ik liever sittardia in de finale zien staan, ook meer verdiend aangezien hun het hoogste doelgemiddelde van alle teams in dit toernooi hadden.

jammer dat altijd iedereen over de limburgers zeikt..

• ¼

ja logisch dat er gedreigd word met defiinitieve uitsluitng als na de 6x keer ofzo er nog steeds halfgare limburgers op het veld staan met hars aan hun handen. je hoort het verhaal maar half “ sjieke scheidsrechters ”. sittardia was zeker niet de betere ploeg die wedstrijd. hercules en sittardia waren compleet aan elkaar gewaagt. het is dan voor jou jammer dat hercules dit wint. maar je kan er lang en breed over lullen, die jongens uit den haag hebben die limburgers wel evne de mond gesnoert. het was namelijk overduidelijk dat sittardia dit toernooi wel even zou winnen. nou mooi niet, al 2 jaar lang limburg niet de beste van nederland. het wordt tijd dat die limburgers inderdaad ipv zeiken op alles en iedereen, een mooi potje handbal laten zien en bewijzen dat ze zo goed zijn. want voor alsnog is volendam gewoon de verdiende winnaar.

• jawell

Peb Schreef:

——————————————————-

> Ik heb Sittardia een keer mogen fluiten en dat is

> ECHT een sterke ploeg.

> Hebben in een oefenwedstrijd tegen Sittardia 1

> (hoofdklasse) gewonnen en ik meen nipt verloren

> van Lions 2…

> Technisch en op snelheid amper te stoppen…

> Ik vreet een bezem als ze geen kampioen worden.

koekje erbij?

• Opbouwer1984

Vind Volendam niet de terechte winnaar, wel de slimste. Terecht zou zijn geweest als ze met de competitieploeg waren gekomen, nu komen ze met het sterkst mogelijke team. Dat vindt ik persoonlijk niet terecht, wel het slimst…

Hercules heeft het slim gedaan tegen Sittard, strooi zand in de motor en de aanval loopt niet zo soepel. Vind het trouwens onthutsend dat E&O laatste is geworden. Dit komt mijn inziens door het niet gebruiken van hars, hierdoor waren clubs die zelf ook niet met hars (mogen) spelen in het voordeel. Toch draait H1 van E&O mee in de top van de eredivsie, je mag verwachten dat de A jeugd daar een afspiegeling van is (zoals het bij topclubs behoort te zijn).

Heb helaas niet alle HA wedstrijden gezien, maar vindt het niveau van de aanwezige ploegen goed. Ik denk dat we in de toekomst weer aardig wat goede spelers gaan zien bij onze topclubs in Nederland. De trend is wel aanwezig dat wij snelle, behendige spelers afleveren, geen echte krachtpatsers. Maar goed, wat niet is kan nog komen, ze zijn allemaal nog jong.

AL met al:

Volendam: De slimste winnaar, goed gespeeld en de beste wint meestal het toernooi.

Hercules: Hecht collectief, goede cirkelloper, erg slim gespeeld tegen Sittard.

Sittard: beste middenopbouw van NL in de gelederen, helaas ging het zonder Luc minder goed.

Olympia: Goede middenopbouw, kunnen makkelijk doorwisselen

Swift: Aardige ploeg

Hv Houten: Goede ploeg, kwamen denk ik gelijkwaardige wissels tekort er waren 8 A-spelers en 4 B spelers. Hebben met hercules de beste cirkelloper van het toernooi, was trouwens ook gecharmeerd van de linkerhoek. Bleek een B-jongen te zijn..

Achilles: -

E&O: viel zwaar tegen, had gehoopt dat dit een afspiegeling was van het eerste.

• mustafa

Linkerhoek- Achilles

Linkeropbouw- Volendam

Middenopbouw- Sittardia

Rechteropbouw- Houten

Rechterhoek- Swift

Cirkel- Hercules

Keeper(s): is een moeilijke keus want als alle keepers een goeie wedstrijd zouden hebben

op het NK en je weet wat ze kunnen zou ik gaan voor de keepers van E&O/Achilles

• mustafa

ik vraag mij af waarom er niks over Achilles staat is deze ploeg te min of heb je de wedstrijden niet gezien?

verder wou ik mijn complimenten geven aan de ploeg van Achilles die dit Seizoen eerste jaar A zijn en ook met

B jongens spelen, Als de keeper van Achilles goed zou hebben gestaan zou Achilles verder gekomen zijn dan een

7e plaats mijn complimenten, en Luc steins is natuurlijk een fantastische spele(tu)