NK A & B jeugd

• eMMen

Op al die reageerders op Koos, Swifty en dergelijke.

Wat is er mis dat een Koos fan is van Bevo, dat is zijn clubbie zoals jullie dat zijn van jullie club. Dat je geen fan bent van Bevo is prima maar hou wel je niveau.

Swift A heeft inderdaad tegen de Talents gespeeld, wat de 1e twee echte oefenpotjes waren dus qua teamspel was er nogal wat werk aan de winkel, en als je logischerwijs veel doorwisselt maakt dat het spel ook niet automatisch beter…. en overigens won swift zeker niet zonder de inbreng van Heren 1 spelers DP en LtV (wel in A jeugd leeftijd!). Dat we geen fan zijn van Swift of Bevo is prima, maar kom eens met pro eigen club of goede onderbouwingen in plaats van dat niveauloze geschreeuw. Dat is geen discussie maar lekker stoer anoniem schreeuwen. Overtuigen met feiten is zinvol, blaten moet je aan schapen overlaten!

Succes morgen! Jammer dat wij verre van compleet zijn, (vorig jaar zeker titelkans), maar dat is nou eenmaal zo, zonde, maar ik ga daar zeker niet om janken.

Iedereen succes, vorig jaar was HVV toch wel een verrassing tegen favoriet V&L, als team maar zeker niet onbelangrijk een goede sluitpost in goede vorm toen.

• jatoch

Is de talents niet de leeftijd laatste jaars B? Das wel heeeeeel erg goed als je daar van wint inderdaad als die gasten net bij elkaar spelen en Bjeugd zijn als jullie met 1ste spelen en een paar Ajeugd!

• Uitslag NK

Is er morgen iemand die naar het NK gaat kijken? Zoja, plaats dan ff op het forum wie er nederlands kampioen is geworden.

• Koos2

Bevo

• terror

zkr niet die arrogante spelers van zitterd

• hoi

ik ga kijken en mijn voorspelling is VOC of quintus bij de dames en bij de heren wordt het sittardia of hercules

• anti

ik voorspel bij de dames V&L met enige moeite

en bij de heren Sittard die alle wedstrijden met min. 6 doelpunten wint

NK zal dit jaar spannender worden van wie er laatste eindigt ipv wie nederlands kampioen word

• ..

dachten we vorig jaar van V&L ook

• anti

denk je dat er verrassende kampioenen komen dan?

ik denk dat het tog een duidelijke eindstand word

• Bart'70

Met een NK weet je het nooit. Vorig jaar hadden wij het ook totaal niet verwacht,

maar met wat mazzeltjes en een goede vorm van de dag kunnen er altijd verrassingen

ontstaan. Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat je veel wedstrijden op 1 dag speelt,

dus fysiek zullen de ploegen aan het eind ook niet meer op hun best zijn. Ik hoop op een spannend

NK, en ik hoop dat er een verrassing komt. Veel succes morgen,;)