NK A & B jeugd

• Pfff

Het is wel een gezellig limburgs onderonsje en voor sommigen zijn alleen deze handbalploegen geweldig. Maar ze weten niet wat er elders in het land gebeurd, boven de rivieren is toch niets goed genoeg. En Koos, wordt maar boos hoor, er zijn er veel meer die niet weten waar Panningen ligt, en terecht…

• jaaa

jongens, koos is van bevo laat hem maar kapot gaan.

• koos

We moeten met zijn alle het weekend maar afwachten. Ondanks dat ik BEVO man ben in hart en nieren hoop ik voor Sittardia dat ze hoge classering op het NK behalen. Liever Limburg dan die andere districten.

Iedereen (met uitzondering van de spelers zelf) doet alsof Sittardia 1 gaat worden op het NK en dat is waar ik me aan stoor.

Jullie hebben gewonnen en ik gooi bij deze het bijltje erbij neer.

veel s6 allen op het NK

koosie

Eindelijk…

• koosisboos

he he(:D

• koosiseenheld

ik ben voor jou koos:)-D

• Swifty

Kom er nu pas achter dat er een chatsite is die over het nk handballen gaat. Super al hoewel die verhalen van koos de bevo man daar word je niet goed van. Zijn jullie allemaal uit limburg want er wordt zoveel gekletst over sittardia?

Let zaterdag maar op nummer 6 van Swift A. District Oost wordt kampioen en 2e wordt Noord (E&O).

Weten jullie wel dat swift a een tijdje geleden tegen Nederland Youth dik hebben gewonnen. In nederland youth spelen 3 piepers mee uit Sittard. Zij hebben geen indruk op mij kunnen maken. Advies voor ieder niet niet geloofd in swift a… neem zakdoekjes mee.

Laatste vraagje: kunnen jullie Limbo's ook aan de belgische competitie meedoen? Hahahahaha

Tjaka swifty

• eMMen

Dankje swift, succes zaterdag!

E&O is zeker geen favoriet, teveel geblesseerden die al het hele seizoen eruit liggen.

En A spelers die bij selectie spelen gaan niet mee…..helaas gelden andere belangen.

Hup veredeld B team!

• Waarnemer

Dream on Swifty , jullie A-team dik gewonnen van de Youth whahaha er speelden denk ik 2 A spelers mee met de Heren 1 (die idd niet helemaal compleet waren) en dik verloren werd er ook niet , nee er werd gewonnen door de Youth die ook allemaal A-spelers zijn qua leeftijd dan. Dus succes voor jullie fantastische A-team op het NK.

• anti

oja swifty

arnhem speelde ook wel tegen de youth?

was toevallig de talents maar maakt niet uit hoor…

als je uit je doppen kijkt ben je tenminste slim…

sjieke jongen ben jij