NK A & B jeugd

• koos

Wist niet dat je kwaad werd.

Droppieper

• koos

Mooi niet. Ze hebben samen met de B spelers aangetreden.

Ik wil je graag uitnodigen voor een oefenpot met het BFC team tegen hun. Kan het via mijn cintacten met Sittardia wel regelen hoor.

Bepaal jij het tariefje maar.

• Koos 2

E&O wordt echt niet nederlands kampioen. Zie onderstaand bericht:

Eurotech Bevo Hc wint BRUURS kersttoernooi 2009

Written by WebMaster

Monday, 28 December 2009

Het A-jeugdteam van Eurotech Bevo Hc heeft het jaarlijkse BRUURS kersttoernooi 2009 gewonnen na een spannende slotwedstrijd tegen haar directe concurrent, de Vlaamse Selectie. Uiteindelijk werd het 18 - 13 in het voordeel van de Heldense talenten.

Twee dagen lang werd er in de Panningse BouwCoach Hallen gestreden om de felbegeerde wisselbeker. De prijzen werden uitgereikt door Piotr Konitz. Daarnaast ontvingen alle deelnemers een fraai t-shirt gesponsord door BRUURS Buro Business en Jacobs Sportfotografie.

Eindstand en Uitslagen Bruurs Buro Business Kersttoernooi 2009

.

Zondag 27 december

.

10.00u Eurotech Bevo Hc - Brabantse Selectie 21 - 10

10.55u Fiqas Aalsmeer - Vlaamse Selectie 11 - 17

11.50u Kras Volendam - Palsgroep E&O 23 - 28

12.45u Fiqas Aalsmeer - Brabantse Selectie 24 - 18

13.40u Kras Volendam - Eurotech Bevo Hc 19 - 24

14.35u Palsgroep E&O - Vlaamse Selectie 17 - 19

15.30u Kras Volendam - Brabantse Selectie 28 - 17

.

Maandag 28 december

.

09.00u Palsgroep E&O - Fiqas Aalsmeer 14 - 13

09.55u Brabantse Selectie - Vlaamse Selectie 14 - 23

10.50u Eurotech Bevo Hc - Palsgroep E&O 22 - 09

11.45u Vlaamse Selectie - Kras Volendam 26 - 15

12.40u Fiqas Aalsmeer - Eurotech Bevo Hc 12 - 24

13.35u Brabantse Selectie - Palsgroep E&O 14 - 21

14.30u Fiqas Aalsmeer - Kras Volendam 15 - 19

15.25u Eurotech Bevo Hc - Vlaamse Selectie 18 - 13

Eindstand

. . doelsaldo

01. Eurotech Bevo Hc 5 10 . 109 63

02. Vlaamse Selectie 5 8 . 98 75

03. Palsgroep E&O 5 6 . 89 91

04. Kras Volendam 5 4 . 104 110

05. Fiqas Aalsmeer 5 2 . 75 92

06. Brabantse Selectie 5 0 . 73 117

E&O en Volendam allebei afgeslacht door BEVO

• koos

hey dropveter

Gedraag je man. Panningen ligt niet in Duitsland maar in de buurt van Helden. Zal wel moeilijk zijn voor jou om dat te begrijpen. Wat is jouw cluppie man.

HUP BEVO

• koosdenktdatdiedemanis

Allemaal mooie uitslagen dit. Maar voor alsnog staat Sittardia op het NK en niet BEVO.

Dus ga ergens anders geilen op de uitslagen van BEVO want je begint een beetje door te draven met je Bevo!

Je weet natuurlijk niet hoe het gingt met Ivo Steins en Mike van Dongen van Sittardia tegen BEVO, want dat zijn van die hele goede talenten die nog niks bereikt hebben en toch al behandeld worden als sterren. Jammer die Limburgse cultuur, bloed hekel aan die Duitsers..

Vorig jaar was het ook niet V&L, BEVO, Sittardia, BFC die Nederlands kampioen werd. maar HVV.

Dag Limbo's.. voor alsnog weet je nog niks over de uitslagen komende zaterdag..

En de 4 jaren voor HVV kwam de NK A-jeugd wel uit Limburg. Feit blijft dat Limburg gewoon een van de beste, zo niet de beste, jeugdcompetities heeft.

Echter kan er maar 1 Limburgse ploeg heen Koos, dus stop met je pro-bevo geleuter. Het is nu wel klaar, je hebt verloren van een team wat beter is en dat nu pech heeft met blessures. Verdere speculaties voor zaterdag zijn overbodig, vorm van de dag zal veel bepalen…

• bevokoosdraaitdoor

juist!.. helemaal mee eens geen woorden meer aan vuil maken!

• pasnouop!dalijkwordtkoosboos

Ik denk inderdaad dat de sterkste competities Limburg en Denhaag zijn maarja het ligt ook een beetje aan de overgangsjaren. De ene keer is een competitie sterker doordat er veel laatste jaars spelen, als er veel eerste jaars spelen zal het niveau weer iets lager zijn maar het niveau zal uiteindelijk wel weer stijgen. Ook is het natuurlijk zo dat je ziet dat er veel jongens vanuit de ajeugd al mee worden gevraagd voor de heren teams. Ik denk dat het speculeren over uitslagen uit de competitie dus niet zo veel zegt. Na zaterdag weten we meer. En als een van de favoriete teams een mindere dag heeft dan kan er van alles gebeuren. zoals #2 al zei de vorm van de dag bepaald anders kan het zo maar een hele vervelende dag worden voor een team dat die dag niet in vorm is.

En Koos, denk aan je hart!

• sjiek

houten zorg voor een grote verassing

ze hebben aantal oudere goede spelers terug gehaalt…

• bevo is ZO goed...

Hey Champus,

Ben jij die fanatieke begeleider van Sittardia heren A??? Volgens mij wel hè!!!.

Toen wij in Weert de beslissingswedstrijd tegen jullie speelden heb je tegen jullie

hoekspeler een paar keer geroepen “ laat die nummer 7 maar lopen die bakt er toch niks van”.

Vond ik geen fijne opmerking en daardoor was ik helemaal de kluts kwijt.

Als je me dat nog eens flikt dan geef ik je een knal tegen je …..

Eens kijken wie van ons op 25 april lachend van het veld stapt.

koosie (BEVO is alles

HAHAHAHAHAHAHA sjieke jonge

oh jullie gaan winen tegen een team wat de dag van te voren een zwaar NK heeft gespeeld, jullie zijn ZO goed!

mag ik jullie aan het 1ste kwartier van het Limburgs kampioenschap herinneren? 12-1!!!