Heren HVBS klaar voor fusie??

• nr8

Wat wil je horen bekende!!!!! Ik ben zeker geen topper, een topper die stopt niet, dat zegt toch al genoeg.

Meer valt er niet te zeggen, er is al zoveel gezegd.

p.s. Trainen is een kwestie van prioriteiten stellen, waar een wil is, is zeker een handbalveld met spelers en een trainer, als je maar wil.

• Dennis D

Wat een topic…

Kip is blijkbaar degene die alles weet van de verenigingen in de regio Eemland…

Apart dat je BDC een arrogante club noemt…dit is nooit zo geweest en zal ook nooit zo worden…Over de sfeer kunnen we lang praten…Dat jij dit een k sfeer noemt is je eigen mening…waarschijnlijk ben je direct na de wedstrijd weggegaan….de kantine is vaak open tot in de vroege uurtjes…

Daarnaast kraak je Baarn af…daar speelt de beste opbouwer van het seizoen 2008-2009…die jongen ken je niet bepaald lomp noemen in mijn ogen…de rest van het team mag in jou ogen dan niet bijzonder zijn, maar deze jongens handballen puur voor hun plezier en zouden graag een niveautje hoger willen spelen. Dit is misschien niet weggelegd voor dit team maaarr ook deze jongens hebben het altijd gezellig…

Uit je eerdere bericht spreek je over een mogelijk samenwerking tussen HVBS en Fidelitas…dit lijkt mij uiterst vreemd..vorig jaar waren de heren van Fidel niet genoeg voor HVBS en nu in ene wel…verder weet je niet wie daar rond loopt…ben je dan niet bij BDC wezen kijken…daar spelen de 2 grootste talenten van Fidelitas…misschien weet je het niet maar de herenselectie van BDC en Fidel hebben een samenwerkingsovereenkomst..zowel het 1e als 2e team bestaat uit heren van Fidel en BDC…

Misschien moet je meerdere opties openhouden om een samenwerking aan te gaan, voordat je iedereen de grond in trapt..niet zo slim he!!

• kip

mwah, alles is wat overdreven. maar overdrijven doe jij graag zoals bekend in heel regio eemland.

omdat ergens een goede opbouwer speelt betekent dat niet dat iets op eens niet meer lomp of wat dan ook is.

overigens bekijk jij dingen over het algemeen ook van een vrij negatieve kant. want zo negatief ben ik niet over baarn.

Omdat jij een redelijke keeper bent wil dat ook nog niet zeggen dat jou team opeens erg goed is. dus snap je uitgangspunt niet helemaal.

Dat bdc en fidel samen zijn, is duidelijk. maar bevalt het van beiden kanten ook?

is het wel SAMENwerken? of is het eigenlijk fidel is bij BDC en niet andersom?

Er zijn meerder opties om te fuseren. er hoeft niet perse een samenwerkingsverband gerealiseerd te worden om een team op poten te zetten.

overschrijving is ook een optie begreep ik in deze. Zo heeft fidelitas zijn eigen mannen team op hoofdklasse niveau.

de enige die dus in amersfoort e.o dat zullen gaan spelen op zaterdagavond.

Ze hebben (hoorde ik) 7 spelers en 1 keeper. (welke een gewaagde concurentie voor jou is overigens)

met nog 3 spelers erbij, waar dan ook vandaan, hebben ze weer een compleet team. en die spelers gaan zeker komen!

ben ik van overtuigd. Misschien kom ik wel?! zijn er nog 2 plekken te vergeven.

Dus als die jongens van fidelitas bij bdc willen blijven mag dat natuurlijk ook!

dat is hun keus. Terugkomen naar fidelitas is ook een optie.

eveneens een samenwerking terug trekken altijd mogelijk is.

Er kan in deze dus nog genoeg gebeuren en t kan alle kanten nog op!

Maar goed dennis, ik begrijp eigenlijk niet waarom je in dit topic een bericht schrijft. (buiten dat ik al vernam her en der dat jij je overal mee wilt bemoeien)

je speelt niet in deze klasse, zal dat ook niet gaan doen. En daarbij ben jij geloof ik de laatste speler die ze erbij willen hebben.

Maar goed, gezien we het over een tijdje wel horen wat er gaat gebeuren leg ik dit topic stil voor mezelf.

Ik ga heerlijk op vakantie!!!! en hierin eens nadenkenken of dit een optie voor mij is hier te gaan spelen.

• Dennis

HVBS wil fuseren…dat lijkt me duidelijk…jij laat je negatief uit over BDC waarvoor geen reden is..ik moet daar wel om lachen…

Je spreekt jezelf wel tegen in je bericht…jullie keeper is een gewaagde concurrent voor mij…is dat zo?? Even later zeg je dat ik de laatste speler ben die ze er bij willen hebben…wat wil je nu??

Op het moment dat jij er bij komt zeg iets over het niveau…je bent 6 jaar geleden gestopt…of sta je miss iets dichterbij en ben je gewoon speler van HVBS??

Fijne vakantie kip…jammer dat je niet wilt zeggen wie je bent…terwijl je wel mensen afvalt…

owja…lekker getraind afgelopen donderdag?? oh nee dat ging niet door…reden te weining mensen!

• buitenstaander

Maken jullie het handbal met deze discussie niet kapot bij jullie in de regio? Volgens mij kunnen jullie al niet meer samenwerken als jullie zo met elkaar op een forum praten. Sterkte..

• Dennis D

Het handbal in de regio is al jaren stukker minder. Kapot is een groot woord maar BDC blijft mijn club en ondanks we de 1e divisie nog niet in zicht hebben zal ik ik hier altijd onder de lat blijven staan. Dit met of zonder jochies uit amersfoort.

Hoop dat iedereen lekker zijn bek houd hiero verder en zich niet gek laat maken door fusies en zo, BDC heeft zich bewezen dit jaar en het net niet gered maar volgend jaar staan we er weer! Er gaat niets boven de regioklasse! Nog wel even op zoek naar een fatsoenlijke trainer, hopen dat ik niet gebleseerd raak en dat de vaste waarden zich eindelijk eens laten gelden, maar ooit promoveren we weer!

HVBS en FIdelitas gun ik het beste maar hoop dat ze diep in de stront zakken. Met kip en al!

Goede vakantie nogmaals!

• Dennis D (de echte)

Beste,

Met enige verbazing lees ik het bericht van 22:28…Degene die dit op het forum zet onder mijn naam is de grootste loser ever…

Die jongens uit Amersfoort weten heel goed hoe ik over ze denk…niets meer dan positief..Deze broeders zijn gewoon toffe gasten!!

Groet,

Dennis Diemers

• kip

HA HA HA!

Spreek je nu zelfs je eigen tegen D(ikke) Dennis!

Lijkt mij overduidelijk dat je een praatjesmaker bent en precies degene bent die de sfeer bij BDC verpest! Beetje proberen volwassen te zijn terwijl jezelf nog een kind bent (met een kind)! Wat moet dat worden later als je groot bent, dictatortje dat je bent. Als je zo'n grote jongen zou zijn zou je niet eens reageren en inmiddels wel beter weten maar Echte soesters leren hun lesje nooit blijkbaar.Te mooi voor woorden!

Mijn vakantie kan niet meer stuk!

• kipnugget

Kippi ik hoop jou nooit tegen te komen in mijn chicken macnugget menu…

• kip

net voor mijn vakantie toch nog snel een bericht.

er zit iemand onder mijn naam op het forum.

dat laatste bericht was niet van mij.

beetje jammer dit.

al deel ik je mening ANDERE KIP. (te zien aan kip zonder streep eronder)

ik ben geen speler van HVBS. volgend jaar misschien wel. dan van fidel!

en dennis, concurrentie hoeft niet in 1 vereniging te zitten. Je intelligentieniveau is beroerd laag gebleven na al die jaren.

Mijn vliegtuig vertrekt over 6 uurtjes! heerlijk naar het zon overgoten egypte.

als een kip dus nu nog berichten post, dan ben ik het niet!!!

maar welke kip dan wel?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.