mwah, alles is wat overdreven. maar overdrijven doe jij graag zoals bekend in heel regio eemland.
omdat ergens een goede opbouwer speelt betekent dat niet dat iets op eens niet meer lomp of wat dan ook is.
overigens bekijk jij dingen over het algemeen ook van een vrij negatieve kant. want zo negatief ben ik niet over baarn.
Omdat jij een redelijke keeper bent wil dat ook nog niet zeggen dat jou team opeens erg goed is. dus snap je uitgangspunt niet helemaal.
Dat bdc en fidel samen zijn, is duidelijk. maar bevalt het van beiden kanten ook?
is het wel SAMENwerken? of is het eigenlijk fidel is bij BDC en niet andersom?
Er zijn meerder opties om te fuseren. er hoeft niet perse een samenwerkingsverband gerealiseerd te worden om een team op poten te zetten.
overschrijving is ook een optie begreep ik in deze. Zo heeft fidelitas zijn eigen mannen team op hoofdklasse niveau.
de enige die dus in amersfoort e.o dat zullen gaan spelen op zaterdagavond.
Ze hebben (hoorde ik) 7 spelers en 1 keeper. (welke een gewaagde concurentie voor jou is overigens)
met nog 3 spelers erbij, waar dan ook vandaan, hebben ze weer een compleet team. en die spelers gaan zeker komen!
ben ik van overtuigd. Misschien kom ik wel?! zijn er nog 2 plekken te vergeven.
Dus als die jongens van fidelitas bij bdc willen blijven mag dat natuurlijk ook!
dat is hun keus. Terugkomen naar fidelitas is ook een optie.
eveneens een samenwerking terug trekken altijd mogelijk is.
Er kan in deze dus nog genoeg gebeuren en t kan alle kanten nog op!
Maar goed dennis, ik begrijp eigenlijk niet waarom je in dit topic een bericht schrijft. (buiten dat ik al vernam her en der dat jij je overal mee wilt bemoeien)
je speelt niet in deze klasse, zal dat ook niet gaan doen. En daarbij ben jij geloof ik de laatste speler die ze erbij willen hebben.
Maar goed, gezien we het over een tijdje wel horen wat er gaat gebeuren leg ik dit topic stil voor mezelf.
Ik ga heerlijk op vakantie!!!! en hierin eens nadenkenken of dit een optie voor mij is hier te gaan spelen.